به همت بانک مهر اقتصاد

خبرنگاران استان قم تجلیل شدند

۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۸:۵۳
کد خبر: ۷۳۹۱۵۳
خبرنگاران استان قم تجلیل شدند
در راستای گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار، مراسم تجلیل از اصحاب رسانه با حضور رئیس اداره امور شعب و اصحاب رسانه استان قم برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهروز درخشان رئیس اداره امور شعب استان قم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و همه شهدای خبرنگار، اظهار داشت: 17 مرداد ماه، روز خبرنگار، بهانه ای برای یادآوری و گرامیداشت جان فشانی های خبرنگاران، روزنامه نگاران و تصویرگران رسانه ها در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است.

رئیس اداره امور شعب استان ادامه داد: امروز بسیاری از اطلاعات مورد نیاز جامعه توسط خبرنگاران بیان شده و مردم هم با استفاده از آن در جریان مسائل روز قرارگرفته و این اقدام خبرنگاران است. روز خبرنگار را به جامعه بزرگ خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران تبریک می گویم و برای ایشان سلامتی، شادکامی و عزت را آرزو دارم.

وی تصریح کرد: بانک مهراقتصاد توانسته است با برنامه ریزی صورت گرفته، سهم قابل توجهی از  بازار پولی و مالی استان را به خود اختصاص دهد و از نظر منابع در رتبه سوم بین بانک ها و موسسات مالی قرار گیرد که این نشان از استقبال و اعتماد مشتریان به بانک مهر اقتصاد می باشد که یک سوم جمعیت استان قم به عنوان سپرده گذار این بانک می باشند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از تلاش ها و فعالیت های یکساله خبرنگاران با اهدای هدیه و لوح تقدیر  تقدیر بعمل آمد.

 

نظر شما