معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم:

اجرای برنامه‌های توسعه ازدواج آسان و بهنگام در قم/اجرای ۱۲۰ برنامه همزمان با هفته ازدواج در قم

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۸:۵۷:۵۰
کد خبر: ۷۴۰۱۱۶
اجرای برنامه‌های توسعه ازدواج آسان و بهنگام در قم/اجرای ۱۲۰ برنامه همزمان با هفته ازدواج در قم
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از اجرای برنامه‌های توسعه ازدواج آسان و بهنگام در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی پارسانیا در نشست خبری به مناسبت هفته ازدواج گفت: با فرا رسیدن هفته ازدواج، جلسه هماهنگی ستاد ازدواج با حضور استاندار برگزار شد و مقرر شد دستگاه‌ها برای تسهیل ازدواج از طریق بسته‌های تشویقی به تسهیل فرآیند ازدواج و نیز ازدواج پایدار و ماندگار کارکنان خود اقدام کنند.

وی افزود: در جلسه‌ای با آیت الله فاضل لنکرانی داشتیم گزارشی از برنامه‌های انجام شده ارائه کردیم و از توصیه‌های ایشان بهره‌مند شدیم و امید است با استفاده از منویات این بزرگان و سایر مراجع عظام، در راه توسعه و تسهیل ازدواج گام برداریم.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: در اولین روز هفته ازدواج، نشستی با حضور سمن‌ها و فعالان حوزه ازدواج برگزار می‌کنیم و هم افزایی و مشارکت جمعی در این راستا به ارائه خدمات ارزنده در حوزه ازدواج می‌انجامد.

پارسانیا بیان داشت: برپایی نمایشگاه ازدواج آسان و عشق پایدار از ۲۳ تا ۲۶ مرداد در خانه جوان توسط یکی از تشکل‌ها و با مشارکت سایر تشکل‌های حوزه ازدواج در دستور کار است و در این نمایشگاه دستگاه‌های مختلف داشته‌های خود را در زمینه ازدواج به نمایش می‌گذارند.

وی عنوان کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی زوج‌های جوان همگام با نمایشگاه ازدواج آسان و عشق برگزار می‌شود و شرکت کنندگان به عنوان یک زوج در یک سلسله رقابت ورزشی و مفرح شرکت می‌کنند و جوایزی برای برترین‌ها نیز در نظر گرفته شده است.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: نمایشگاه عکس و ازدواج در خانه جوان، یکی دیگر از برنامه‌های فرهنگی هفته ازدواج است. همچنین ۱۰ مسجد برای برگزاری جشن‌های ازدواج با موضوع ازدواج آسان و پایدار در نظر گرفته شده است و علاوه بر این با مشارکت بهزیستی استان قم، مراکز مشاوره مشخصی که تحت نظر بهزیستی فعالیت می‌کنند مشاوره رایگان پیش از ازدواج به همشهریان ارائه می‌دهند.

پارسانیا با اشاره به برنامه جدی برای کاهش آمار طلاق در قم گفت: زوج‌هایی که قصد طلاق دارند به مراکز تحت نظر ما معرفی می‌شوند و مورد آموزش و مشاوره قرار می‌گیرند و خوشبختانه این فعالیت سبب شده آمار طلاق نسبت به پرونده‌های معرفی شده به شکل امیدوار کننده‌ای کاهش پیدا کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز