یک واحد تولید سوسیس غیر استاندارد در قم پلمپ شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۶:۰۷:۵۴
کد خبر: ۷۴۰۹۲۹
یک واحد تولید سوسیس غیر استاندارد در قم پلمپ شد
مدیرکل استاندارد قم گفت: یکی از واحدهای تولیدی فرآورده های گوشتی در قم که اقدام به تولید سوسیس و کالباس غیر استاندارد می کرد با دستور قضایی پلمپ شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، منصور فرزانه در این خصوص گفت: این واحد در راستای بازرسی مشترک کارشناس این اداره کل، نمایندگان دادستانی، کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از واحدهای تولیدی فرآورده های گوشتی شهرک صنعتی شکوهیه شناسایی شد.

وی ادامه داد: این واحد اقدام به تولید سوسیس و کالباس بدون استاندارد و فاقد مجوز و عرضه آن در بازار و مراکز فروش مختلف سطح شهر می کرد که توسط کارشناس حقوقی این اداره کل پلمپ شد.

مدیرکل استاندارد قم افزود: در حال حاضر پرونده حقوقی این واحد در جریان است و برابر قوانین و مقررات با آن برخورد خواهد شد.

وی با بیان این که فعالیت واحدهای متخلف در بازار، آسیب های جبران ناپذیری در سلامت و ایمنی غذایی شهروندان ایجاد می کند گفت: موضوع فرآورده های گوشتی و رعایت نکات بهداشتی و استاندارد در تولید این فرآورده ها همواره مورد توجه ویژه مردم است.

فرزانه خاطرنشان کرد: اداره کل استاندارد قم از گذشته تا کنون اهتمام ویژه ای نسبت به شناسایی و برخورد با واحدهای متخلف و غیراستاندارد داشته است و از انجام هیچ اقدامی در تحقق سلامت جامعه کوتاهی نکرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز