۲۴۰ کیلوگرم مواد مخدر در قم کشف شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۱:۰۰:۳۶
کد خبر: ۷۴۱۵۱۰
۲۴۰ کیلوگرم مواد مخدر در قم کشف شد
فرمانده انتظامی قم گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های قم و البرز، بیش از 240 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز مشخص شد یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد با خودرو سمند محموله مواد افیونی را از یک استان مرکزی و با عبور از حوزه استحفاظی قم به تهران منتقل کند که در ادامه با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، بلافاصله موضوع دردستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: سپس طی هماهنگی های قضایی اکیپ های تلفیقی از هر دو پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم و البرز به محل های مورد نظر اعزام شدند و با کنترل آمد و شد خودروهای عبوری سرانجام خودرو مذکور را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه راننده سمند که با دستور ایست پلیس مواجه می شود قصد فرار از قانون داشته که با تیراندازی ماموران و اصابت گلوله به ناحیه کتف، خودرو را متوقف می کند.

آقاخانی افزود: در نهایت طی بازرسی از خودرو سمند بیش از 243 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب 24 بسته کشف و متهم نیز با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم نیز از کشف بیش از 45 کیلوگرم تریاک و دستگیری 2 قاچاقچی در این رابطه خبر داد.

سرهنگ صیاد درویشی اظهار داشت: با رصد اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم بر روی عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد 2 تن از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند با یک دستگاه خودروی زانتیا مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از یکی از استان های مرکزی کشور به پایتخت منتقل و از حوزه استحفاظی استان عبور کنند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی با استقرار در محورهای مواصلاتی استان قم اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند.

وی ادامه داد: باهوشیاری ماموران خودروی مذکور شناسایی و توقیف شد و راننده نیز به همراه سرنشین آن دستگیر شدند.

به گفته درویشی، در بازرسی صورت گرفته از خودروی توقیف شده 2 گونی با محتوای 41 بطری پلاستیکی به مقدار 45 کیلو و 550 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضایی معرفی که با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز