آغاز طرح بخشودگی معوقات واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی قم

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۱:۴۶:۳۸
کد خبر: ۷۴۱۵۳۵
آغاز طرح بخشودگی معوقات واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی قم
مرحله نخست طرح بخشودگی معوقات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی قم در سال حمایت از کالای ایرانی همزمان با روز ملی حمایت از صنایع کوچک با مدت محدود آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امیر طیبی نژاد با اعلام این خبر اظهارداشت: این طرح در مدت محدود یعنی از 21 مرداد تا پایان هفته دولت ویژه واحدهای صنعتی، کارگاهی، واحدهای تولیدی، خدماتی وتوزیعی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان از ابتدا تا کنون اجرایی می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال «حمایت از کالای ایرانی»، سازمان صنایع کوچک خود پیش گام در رفع مشکلات و ارائه طرح ها و برنامه های حمایتی است گفت: انتظار است به همین میزان که سازمان صنایع کوچک با تدبیر و اقدام های حمایتی خود به کمک تولید و صنعت آمده سایر دستگاه های خدمت رسان نیز وارد میدان عمل شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم با اشاره به اجرای مرحله جدید طرح بخشودگی معوقات واحدهای تولیدی مستقر در شهر ک های صنعتی در سال 97 افزود: در مراحل قبلی که طی سالهای گذشته اجرایی شده بود، شاهد استقبال خوبی از طرف واحدهای صنعتی بودیم؛ البته با اتمام زما این طرح در خواست های فراوانی برای تمدید آن اعلام شد و پس از بررسی ها و اقدام های قانونی مرحله جدید این طرح با زمان محدود در استان آغاز شد.

طیبی نژاد این طرح را، اقدامی عملی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی دانست و خاطرنشا ساخت: در این مرحله سعی شده تا با ارائه طرحی جامع ضمن زیر پوشش قرار گرفتن تعداد واحدهای بیشتر زمینه فعال سازی واحدهای نیمه تمام و راکد را نیز فراهم کند.

وی همچنین به تاثیر اجرایی این گونه طرح ها اشاره و بیان داشت: با بخشودگی معوقات واحدهای تولیدی، فعالان صنعتی می توانند از هزینه های خود را در بخش سرمایه در گردش و سا سرمایه ثابت هزینه کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم با بیان اینکه برخی از واحدهای تولیدی در این بازه های گذشته بدلیل نداشتن نقدینگی نتوانسته بودن از مزایای این طرح برخوردار شوندلذا این فرصت خوبی است تا با حضور در شرکت شهرک های صنعتی بتوانند از مزایای طرح بخشودگی معوقات واحدهای تولیدی استفاده کنند.

گفتنی است استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمود آباد، ثامن الائمه(ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز