نماینده مردم قم در مجلس عنوان کرد

دوره گردی ترامپ برای تحریم ایران/آمریکا نمی تواند ما را در چهاردیواری خفه کند

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۸:۰۷:۲۳
کد خبر: ۷۴۲۰۵۶
دوره گردی ترامپ برای تحریم ایران/آمریکا نمی تواند ما را در چهاردیواری خفه کند
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهوری آمریکا به صورت همه کسانی که با او در تحریم ایران همراهی نمی کنند، چنگ انداخته است، گفت: ترامپ در حال دوره گردی و گدایی برای تحریم کردن ایران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین محتبی ذوالنور در دوازدهمین یادواره شهیدان شهرک امام حسن مجتبی (ع) در مسجد قمر بنی هاشم قم ، اظهار داشت: رئیس جمهوری آمریکا به همتای چینی خود گفته این اتوبوس دو ردیف صندلی بیشتر ندارد، جای خود را معلوم نموده و بین ما و ایران را یکی را انتخاب کنید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه با همه این تهدیدها نتوانستند جلوی صدور نفت ما را بگیرند، گفت: این جور نیست که کاری را پیش ببرند، راه های دور زدن تحریم ها را بلدیم و به جاهایی رسیدیم که نمی توانند ما را در چهار دیواری خفه کنند.

وی همچنین با بیان اینکه تلاش آمریکا برای ریشه کن کردن انقلاب اسلامی موضوعی آشکار و بدیهی است، و تعیین گروه اقدام ایران از سوی وزارت خارجه آمریکا نیز در همین راستا صورت گرفته است، افزود: انسجام و تشکل نیروهای ارزشی انقلاب در برابر توطئه های دشمنان ضروری است و این چند صباح خواهد گذشت و رو سیاهی آن برای دشمن خواهد بود.

نماینده قم درمجلس شورای اسلامی گفت: شرایط به گونه ای نیست که نظام در خطر باشد اما اگر برای رفع مشکلات کاری نکنیم و به داد مردم نرسیم نظام آسیب می بیند، چرا که بالاترین سرمایه نظام اعتماد مردم و حضور آنها در صحنه است، و اگر آسیبی به آن وارد شود طبیعی است که باید احساس خطر کنیم، و نباید خیلی ساده از کنار کار بگذریم و دست کم بگیریم.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس افزود: از این مسیر عبور خواهیم کرد چرا که مسئولان در کشور با انگیزه کار می کنند و انقلاب نیز برغم ریزش، رویش نیز دارد، و به حول و قوه الهی باید در مسیر انقلاب ایستاد و تا مکتب جبهه خوب معنا نشود روحیه جهادی نیز پیدا نمی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز