امروز صبح؛

مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی قم به رقابت های بازی های آسیایی جاکارتا برگزار شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۷:۴۰:۴۱
کد خبر: ۷۴۳۰۵۷
مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی قم به رقابت های بازی های آسیایی جاکارتا برگزار شد
مراسم بدرقه ورزشکاران حال حاضر استان قم اعزامی به رقابت های آسیایی 2018 جاکارتا در محل استانداری قم به انجام رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ورزش استان قم در حالی که با شش ورزشکار و یک داور یکی از پر بار ترین دوران حضور خود را در بازی های آسیایی، در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا تجربه می کند، مراسم بدرقه این ورزشکاران در دفتر استاندار و باحضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم به انجام رسید.

حسن عابدی مدیر کل ورزش وجوانان استان قم در سخنان خود دراین جلسه اظهار داشت: 382 ورزشکار در 30 رشته ورزشی از کشورمان در رقابت های آسیایی جاکارتا حضور خواهند داشت که از این تعداد شش ورزشکار و یک داور سهم ورزش استان قم است.

وی با طرح این مطلب که در دوره قبل یعنی 2014 اینچئون کره جنوبی استان قم تنها دو سهمیه داشته است عنوان کرد: افزایش چشمگیر حضور ورزشکاران استان قم در میدان بازی های آسیایی نسبت به دورهای گذشته نتیجه زحمات هیئت های ورزشی، مربیان و خود قهرمانان است که به منصه ظهور رسیده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به این موضوع که استان قم، استانی تک شهرستانی است ابراز کرد: با توجه به میزان افزایش تعداد ورزشکاران استان قم در بازی های آسیایی پیش رو نسبت به ادوار گذشته این انتظار را داریم در المپیک 2020 نیز از ورزش قم دارای نماینده باشیم.

عابدی در خصوص نمایندگان استان قم در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا تصریح کرد: امیر مهدی زاده در کاراته، علی اکبر حیدری در کشتی فرنگی، امیرحسین بادی در تنیس خاکی، رضا ملک پور در دو و میدانی، حسین گلستانی در والیبال نشسته و محمد محمد نژاد در بسکتبال با ویلچر شش ورزشکار استان قم هستند که به دنبال کسب افتخار برای ورزش ایران و قم هستند و کاظم حججی داور بین المللی ورزش سه گانه نیز از استان قم در این رقابت ها به قضاوت خواهد پرداخت.

امیر مهدی زاده کاراته کای وزن منهای 60 کیلوگرم استان قم و تیم ملی کشور در این جلسه در سخنانی اظهار کرد: امیدوارم مدال طلا دوره گذشته خودمو در این دوره نیز تکرار کنم و مصمم به انجام این مهم هستم.

حسین گلستانی ورزشکار هیئت جانبازان استان قم و عضو تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در این جلسه عنوان کرد: برای تمامی ورزشکاران ایران بخصوص برای نمایندگان استان قم در این رقابت ها آرزوی موفقیت دارم.

رضا ملک پور رکورد دار دوی 400 متر با مانع کشور و عضو تیم ملی دو و میدانی کشور در بازی های آسیایی جاکارتا در این جلسه در سخنان خود ابراز کرد: بدنبال سیر صعودی رکورد زنی های خود در دو ماه اخیر در بازی های آسیایی هستم.

نظر شما