آتش سوزی کارگاه شارژ سیلندر درقم مهار شد

۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۲۳:۱۰
کد خبر: ۷۴۵۰۴۴
آتش سوزی کارگاه شارژ سیلندر درقم مهار شد
مدیرعامل سازمان آتش نشانی قم با اشاره به حریق گسترده در کارگاه شارژ سیلندر گاز در این شهر گفت: با اقدام به موقع ماموران آتش نشانی این آتش سوزی قبل از سرایت به خانه های اطراف کنترل و اطفا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عباس جعفری در این خصوص گفت: در ساعت 19:13 دقیقه عصر جمعه گزارش حریق در یک کارگاه غیرمجاز شارژ سیلندر گاز LPG در خیابان سلامت به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اطلاع داده شد که با سرعت عمل ماموران آتش نشان های اعزامی از نزدیکترین ایستگاه به محل، در ساعت 19 و 14 دقیقه اولین تیم در محل حادثه حضور داشتند.

وی با اشاره به شدت آتش سوزی در این کارگاه ادامه داد: بر اثر این آتش سوزی 260 سیلندر 11 کیلوگرمی و چندین عدد سیلندر 5 کیلویی طعمه حریق شده بودند که بر اثر این آتش سوزی چند عدد از این سیلندرها طی عملیات اطفا حریق دچار انفجار شد.

مدیرعامل آتش نشانی قم با بیان اینکه 2 دستگاه نیسان و 3 دستگاه موتور سیکلت بر اثر این به طور کامل دچار حریق شده و از بین رفتند گفت: با اقدام های به موقع ماموران آتش نشانی و حضور 11 دستگاه سنگین اطفا حریق و 2 دستگاه آب رسان در این عملیات، از سرایت آتش به خانه های اطراف جلوگیری شد و تنها 2 خانه مجاور این کارگاه دچار دودگیری شدند.

جعفری با اشاره به مصدوم شدن 2 آتش نشان در جریان عملیات اطفا حریق اظهار داشت: مصدومیت این آتش نشانان جدی نیست ضمن اینکه خوشبختانه هیچ یک از ساکنان محل نیز در جریان این آتش سوزی دچار مصدومیت نشدند.

وی اظهار داشت: حریق به طور کامل کنترل شده و ماموران آتش نشانی هم اکنون مشغول ایمن سازی منطقه هستند و امیدواریم تا ساعتی دیگر ایمن سازی منطقه نیز به اتمام برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز