با حضور استاندار قم و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور صورت گرفت

کلنگ زنی و افتتاح ۱۲ طرح شرکت آبفا قم با اعتباری بالغ بر ۹۷۰ میلیارد ریال

۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۸:۵۸:۴۱
کد خبر: ۷۴۶۰۴۷
کلنگ زنی و افتتاح ۱۲ طرح شرکت آبفا قم با اعتباری بالغ بر ۹۷۰ میلیارد ریال
12 طرح شرکت آب و فاضلاب استان قم با اعتباری بالغ بر ۹۷۰ میلیارد ریال طی مراسمی با حضور استاندار قم و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور کلنگ زنی و افتتاح شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک هفته دولت، کلنگ زنی و بهره برداری از طرح های فاضلاب را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم مشکل فاضلاب پردیسان که از مسائل اساسی این شهر است را در زمان مشخص شده برطرف کنیم.

استاندار قم بهره برداری از طرح تصفیه فاضلاب 500 واحد از اماکن مسکونی پردیسان با اعتبار 20 میلیارد ریال را مورد توجه قرار داد و افزود: این پروژه می‌تواند به عنوان پایلوت الگوی خوبی برای توسعه فاضلاب در این منطقه باشد.

محسن بهشتی معاون امور عمرانی استاندار قم نیز در این مراسم با اشاره به مشکلات زیرساختی پردیسان اظهار کرد: جهت توسعه شهر قم به این سمت است و بناشدن بسیاری از دانشگاه‌ها و مراکز درمانی و فرهنگی در این شهر ضرورت توجه به توسعه زیرساخت ها را دوچندان می کند.

وی فضای سبز و ترافیک را دو مشکل شهر پردیسان در کنار مسئله اساسی فاضلاب عنوان کرد و افزود: در بحث ترافیک با بهره برداری از بلوار آیت الله بروجردی شاهد رفع معضل ترافیکی تا حد مناسبی بودیم.

بهشتی افزود: تخصیص فضای سبز در حاشیه ی بلوار آیت الله بروجردی مصوب شده است که باید از پساب فاضلاب برای آبیاری آن استفاده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز