افتتاح واحد تولیدی شیشه ضد گلوله در قم

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۸:۴۴:۵۶
کد خبر: ۷۴۶۵۷۱
افتتاح واحد تولیدی شیشه ضد گلوله در قم
همزمان با چهارمین روز از هفته دولت طی آیینی با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور واحد تولیدی شیشه های ضد گلوله در شهرک صنعتی شکوهیه قم به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، استاندار قم در این مراسم اظهار داشت: در هفته دولت 181طرح با اعتباری بالغ بر چهار هزار و 710میلیارد ریال به بهره برداری می رسد، که این دو طرح صنعتی نیز جزء آنهاست.

سید مهدی صادقی با بیان اینکه هدفگذاری بخش اقتصادی بر روی اشتغال و صنعت متمرکز شده است، افزود: در این خصوص سند جامعی تهیه شده و خوشبختانه با گذشت زمان نتایج پربار و مثبت آن خود را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: در راستای توسعه اشتغال و صنعت هر واحد تولیدی که برای اشتغال برنامه داشته باشد به صورت 100درصد تحت حمایت دولت است، و امکانات لازم برای تحقق برنامه ها نیز در اختیار آنها قرار خواهد گرفت، تا با دلگرمی بیشتری در جهت توسعه اقتصادی تلاش کنند و امیدوار هستیم استان در مسیری حرکت کند، که بهترین وضعیت اقتصادی را داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم نیز با اشاره به واحد تولیدی شیشه های ضد گلوله گفت: این واحد به ظرفیت تولید یکهزار تن و اشتغال 40 تن و هزینه 30میلیارد ریال فعالیت خود را شروع کرد.

محمود سیجانی افزود: دومین طرح صنعتی که امروز شاهد افتتاح آن در این شهرک هستیم، واحد تولید انواع شیر آلات نفت و گاز با ظرفیت تولید هشت هزار تن، 54 تن اشتغال و 140میلیارد ریال اعتبار است.

سیجانی با اشاره به وجود 2هزار و 300 واحد تولیدی صنعتی در این استان گفت: سالانه بیش از 170طرح صنعتی با 2500تن اشتغال و با اعتبار چهار و 500میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز