امروز و با حضور استاندار ؛

۶ طرح راهداری در قم به بهره برداری رسید

۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۰۱:۴۸
کد خبر: ۷۴۷۱۸۲
۶ طرح راهداری در قم به بهره برداری رسید
6 طرح اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم، روز چهارشنبه همزمان با هفته دولت با حضور استاندار و مسئولان در این استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، استاندار قم در این آیین بهره وری در نگهداری و حفظ مسیرهای مواصلاتی و ناوگان حمل و نقل را ضروری دانست و گفت: این مساله در کاهش هزینه هایی که به کشور تحمیل می شود، بسیار موثر است.

سید مهدی صادقی اضافه کرد: هر قدر رسیدگی و نظارت بر راه های جاده ای جدی تر باشد، شاهد افزایش رضایتمندی مردم در این زمینه خواهیم بود.

معاون امور عمرانی استاندار قم نیز در این آیین با بیان این که ارزش راه های کشور حدود 500 هزار میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: هزینه نگهداری این راه ها در سال حدود 40 هزار میلیارد تومان است که با توجه به محدودیت های اعتباری دولت در این زمینه دچار مشکل هستیم.

محسن بهشتی با اشاره به تعدد مسیرهای مواصلاتی استان قم، کارهای صورت گرفته در راستای نوسازی و بهسازی راه ها را مورد توجه قرار داد و افزود: بعضی طرح های قابل بهره برداری در سال جاری نیز در این زمینه می باشد.

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در نگهداری راه ها در شرایط اعتباری جاری اشاره و اضافه کرد: پیگیر محقق شدن این کار از سوی مسئولان استان هستیم.

اجرای روکش آسفالت محور روستای آب شیرین با اعتبار هفت میلیارد ریال، اجرای روکش آسفالت محور روستایی قنوات با اعتبار 13 میلیارد ریال، اجرای فاز نخست طرح جایگزینی نیوجرسی مفصلی با گاردریل های رفوژ آزادراه قم- تهران با اعتبار 50 میلیارد ریال، اجرای فاز نخست طرح جایگزینی نیوجرسی مفصلی با گارد ریل های رفوژ کمربندی امام علی (ع) با اعتبار 25 میلیارد ریال، اجرای نوسازی ناوگان مینی بوس برون شهری با اعتبار 50 میلیارد ریال و احداث جایگاه سوخت راهدارخانه آزادراه و جاده قدیم قم- تهران با اعتبار 2 میلیارد ریال، طرح هایی است که امروز به بهره برداری رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز