۲۵۷۰ کارتن پوشک بچه احتکار شده در قم کشف شد

۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۴۴:۱۵
کد خبر: ۷۴۹۷۴۷
۲۵۷۰ کارتن پوشک بچه احتکار شده در قم کشف شد
رئیس پلیس آگاهی قم گفت: با تلاش ماموران پلیس، 2 هزار و 570 کارتن پوشک بچه که در یکی از انبارهای استان احتکار شده بود، کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ احمد کرمی روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان قم برابر اخبار واصله و با هماهنگی و همراهی بازرسان اصناف و تعزیرات حکومتی، محل احتکار این مقدار پوشک بچه را در یک انبار شناسایی و کشف کردند.

وی گفت: کارشناسان ارزش این محموله را 3 میلیارد ریال اعلام کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی استان قم برابر اخبار واصله و با هماهنگی و همراهی بازرسان اصناف و تعزیرات حکومتی مبنی بر احتکار لوازم خانگی در یک منزل مسکونی، محل آن را شناسایی کردند.

کرمی اضافه کرد: پس از دستور مقام قضایی و ورود ماموران به محل مذکور مشخص شد 16 دستگاه یخچال ساید بای ساید نگهداری می شود.

رئیس پلیس آگاهی استان قم تاکید کرد: برابر نظریه کارشناسان تعزیرات حکومتی، بازرسان اصناف و ابلاغ اتحادیه لوازم خانگی، عدم اعلام موجودی هر کالا به منزله احتکار است.

به گفته کرمی، 2 تن در رابطه با این 2 پرونده احتکار دستگیر و برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان همچنین روز گذشته از کشف 13 تن برنج احتکار شده در یک منزل مسکونی در قم به ارزش یک میلیارد و 350 میلیون ریال خبر داده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز