رئیس سازمان صنعت قم:

۲۴۰۰ حلقه لاستیک احتکار شده در قم کشف شد

۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۴۰:۳۹
کد خبر: ۷۵۲۲۵۹
۲۴۰۰ حلقه لاستیک احتکار شده در قم کشف شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از کشف 2 هزار و 400 حلقه لاستیک احتکار شده در این استان خبر داد و گفت: این درحالی است که قم با کمبود لاستیک مواجه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمود سیجانی در جلسه کارگروه تنظیم بازار در استانداری قم افزود: این تعداد قابل توجه لاستیک توسط اداره کل تعزیرات حکومتی قم کشف شده است که باید در کمیته مربوطه نسبت به وضعیت آن رسیدگی شود.

وی اضافه کرد: با مشکل کمبود لاستیک خودروهای سنگین جاده ای و سبک روبرو هستیم که این امر باید توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان طبق قانون پیگیری ششده تا نیاز استان تامین شود.

سیجانی در ادامه گفت: شاهد عرضه فرش هایی با طرح و نشان تجاری فرش دستباف قم با قیمتی پایین با نام بلژیک در این کشور و حتی در بازارهای قم هستیم که در حال پیگیری این مساله می باشیم.

وی ادامه داد: نشان تجاری فرش قم یک نشان تجاری بین المللی است که باید از تخلف در این عرصه جلوگیری شود.

وی افزود: در حال حاضر این نوع تخلف توسط کشور بلژیک صورت گرفته است که به صنعت فرش قم ضربه می زند، از این رو اتحادیه مربوطه و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم به این مساله به صورت جدی رسیدگی می کند.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه پاییزه در استان قم خبر داد و گفت: این نمایشگاه از روز گذشته در محل دائمی نمایشگاه های قم در انتهای خیابان خاکفرج آغاز به کار کرده است و تا 25 شهریورماه، محصول های مختلف از جمله نوشت افزار عرضه می شود.

سیجانی تاکید کرد: نظارت بر قیمت کالاها در این نمایشگاه توسط اتحادیه مربوطه و ناظران صورت می گیرد تا شاهد تخلفی در این نمایشگاه نباشیم.

وی در ادامه به موضوع تامین گوشت مورد نیاز استان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی دستگاه های مربوطه در تامین گوشت مشکلی وجود ندارد و این محصول با قیمتی کمتر از قیمت متعارف کشوری تامین شده است.

وی ادامه داد: در روز اول ماه محرم 19 تن گوشت توسط هیات ها خریداری شده است که این رقم نسبت به سال های قبل افزایش یافته است.

سیجانی همچنین گفت: در خصوص شیرخشک مورد نیاز مصرف استان قم نیز تدابیری اندیشیده شده است و مشکلی در این زمینه نیز وجود ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز