معاون استاندار قم:

اتحادیه ها نظارت را جدی بگیرند/مواد اولیه واحدهای تولیدی تامین شود

۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۴۹:۲۲
کد خبر: ۷۵۲۲۶۳
اتحادیه ها نظارت را جدی بگیرند/مواد اولیه واحدهای تولیدی تامین شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم گفت: باید مواد ضروری و اولیه واحدهای تولیدی این استان تامین شود تا در تولید و عرضه محصول ها در بازار استان مشکلی ایجاد نشود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهرداد غضنفری در جلسه کارگروه تنظیم بازار اظهار داشت: نیاز استان قم باید در همه حوزه ها از جمله مواد اولیه کارخانه ها با همه جوانب سنجیده و برای تامین آن در سطح کشوری اقدام شود.

وی ادامه داد: مدیران باید مطالبه گر مسائل مورد نیاز استان باشند و در لحظه آخر به فکر پیگیری نیافتند که این امر در پیچ و خم های اداری با مشکل رو برو می شود.

وی همچنین با بیان این که کمیته های فعال در استان قم باید گزارشی از عملکرد خویش را در اختیار فرمانداری قم قرار دهند گفت: فرمانداری محل رجوع مردم است و باید مسائل مربوط به مردم مورد اطلاع فرماندار قرار گیرد تا بتواند پاسخگوی مراجعه کنندگان باشد.

غضنفری گفت: نیازهای استان قم در مناسبت های مختلف باید، ماه ها قبل پیش بینی و تامین شود تا دچار مشکل نشویم.

وی با بیان این که همه مسائل تخصصی باید در کمیته ها مربوطه مورد بررسی قرار گیرد گفت: باید سازوکاری برای استفاده از کالاهای احتکار شده در داخل استان پیشنهاد شده تا از خروج کالاها جلوگیری شود و به صورت درست مورد استفاده قرار گیرد.

غضنفری تاکید کرد: نظارت مستمر باید توسط اتحادیه، صنف های مختلف و دستگاه های مربوطه انجام شود و با متخلفان به صورت قاطع برخورد قانونی صورت گیرد.

وی در ادامه، تامین لاستیک خودروهای سنگین را جزو وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد و گفت: باید نیازهای استان در تامین لاستیک به سازمان مرکزی اعلام شود و در این زمینه تعیین تکلیف صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید تامین لاستیک خودروهای حمل و نقل عمومی نیز در استان که یکی از نیازهای اصلی است مورد پیگیری قرار گیرد.

وی همچنین با تاکید بر این که تامین روغن و گوشت مورد نیاز هیات های استان در ماه محرم باید پیگیری شود گفت: با تدابیر صورت گرفته نباید مشکلی در تامین کالاهای مورد نیاز هیات ها صورت گیرد.

معاون استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود از تهیه بسته راهکارهای کاهش قیمت های کالاهای اساسی خبر داد و گفت: راهکارهایی اندیشیده شده و با همکاری دستگاه ها در قالب بسته ای به استاندار قم پیشنهاد شده است تا شاهد کاهش قیمت ها، مدیریت بازار و تسهیل در رونق تولید و اشتغال در استان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز