در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم

کاراته‌کای ملی‌پوش قم مسافر برلین شد

۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۵۴:۱۹
کد خبر: ۷۵۲۲۷۰
کاراته‌کای ملی‌پوش قم مسافر برلین شد
ملی‌پوش کاراته استان قم در ترکیب تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران به پیکارهای لیگ جهانی کاراته‌وان در کشور آلمان اعزام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بعد از برگزاری پیکارهای 2018 قهرمانی کاراته آسیا، پایان بازی‌های آسیایی در جارکارتای اندونزی و چند مرحله از فصل جاری لیگ جهانی کاراته، اکنون مسابقات 2018 قهرمانی جهان مهمترین رویداد پیش‌روی کاراته‌کاهای کشورمان محسوب می‌شود.

بر همین اساس تمام تمرکز فدراسیون کاراته و کادر فنی تیم ملی بزرگسالان ایران روی آماده‌سازی تیم ملی ایران برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان است و ترکیب نهایی تیم ملی اعزامی به این رقابت‌ها بعد از مرحله جدید لیگ جهانی کاراته وان مشخص می‌شود.

در بین کاراته‌کاهای مد نظر کادر فنی تیم ملی برای اعزام به بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان، امیر مهدی‌زاده ستاره ملی‌پوش کاراته استان قم نیز حضور دارد، در حالی که این دوره از رقابت‌ها با حضور برترین‌های دنیا در شهر مادرید اسپانیا به انجام می‌رسد.

این در حالی است که نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته پس از بازی‌های آسیایی جاکارتا به دلیل اعزام 10 کاراته‌کای کشورمان به مرحله جدید لیگ جهانی کاراته‌وان در شهر برلین آلمان به زمان دیگری موکول شده، تا ملی‌پوشان از 23 شهریورماه در لیگ جهانی حضور یابند.

اردوی جدید تیم ملی با حضور امیر مهدی‌زاده ستاره کاراته استان قم از جمعه 30 شهریور ماه آغاز می‌شود، در حالی که مهدی‌زاده باید همراه با مجید حسن‌نیا، علی اصغر آسیابری، بهمن عسگری، مهدی خدابخشی، ذبیح‌الله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، سامان حیدری، هامون درفشی‌پور و سعید احمدی در لیگ جهانی به میزبانی ژاپن شرکت کند.

امیر مهدی‌زاده سابقه کسب دو مدال طلا و یک برنز رقابت‌های قهرمانی جهان، دو مدال طلا و یک برنز پیکارهای قهرمانی آسیا، دو مدال طلا و نقره بازی‌های آسیایی، مدال طلای مسابقات دانشجویان جهان و چندین مدال از پیکارهای برون‌مرزی مختلف در کارنامه دارد.

 

نظر شما