استاندار قم:

هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی مردم وجود ندارد/ ضرورت تلاش جدی مسئولان در حفظ آرامش بازار

۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۱۷:۱۰
کد خبر: ۷۵۲۴۲۸
هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی مردم وجود ندارد/ ضرورت تلاش جدی مسئولان در حفظ آرامش بازار
استاندار قم با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی مردم وجود ندارد گفت: مسئولان بایستی در حفظ آرامش بازار تلاش جدی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه کمیسیون هماهنگی، برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قم طی  سخنانی با بیان اینکه شرایط بازار متاثر از مسائل روانی است اظهار داشت: جو روانی در افزایش و یا ثبات قیمت ها تاثیر جدی دارد.

استاندار قم با بیان اینکه هیچ گونه کمبودی در تامین کالاهای مورد نیاز مردم نداریم افزود: اطمینان مردم از وفور کالاها موجب ثبات بازار خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: صدا و سیما و دستگاه های فرهنگی بایستی دولت را در اطمینان بخشی به مردم و ایجاد آرامش در بازار کمک کنند.

صادقی همچنین با بیان اینکه رفتار مسئولان نیز در دامن زدن به افزایش قیمت ها و یا ایجاد آرامش در بازار بسیار موثر است گفت: نظارت بر واحدهای صنفی نباید طوری انجام شود که موجب ایجاد حساسیت و برهم خوردن آرامش جامعه شود.

وی با بیان اینکه گاهی در بازرسی سها تندروی صورت می گیرد تصریح کرد: بهترین مرجع بازرسی از واحدهای صنفی مردم و نمایندگان اصناف در اتحادیه ها هستند.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود به ساماندهی خرید و فروش ارز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) اشاره و خاطرنشان کرد:‌ نتیجه ی سیاست های اعمالی در اطراف حرم بایستی القاء آرامش و رفع نیازهای مردم و زائرین خارجی در بحث تامین ارز مورد نیازشان باشد.

نظر شما