استاندار قم:

برنامه های مردم محور در چهلمین سالگرد انقلاب مورد توجه باشد

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۰۶:۵۲
کد خبر: ۷۵۲۶۸۴
برنامه های مردم محور در چهلمین سالگرد انقلاب مورد توجه باشد
استاندار قم گفت: برنامه های مردم محور در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک امر ملی و انقلابی در شان و جایگاه این انقلاب مورد اهتمام قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سال پیروزی انقلاب دراستانداری قم اظهار داشت: نقش مردم در اجرای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید پررنگ باشد تا دشمنان به اهداف شوم خود نرسند.

وی افزود: دشمنان با تبلیغات به دنبال ایجاد فشار، تفرقه و جنگ روانی در بین مردم هستند که امیدواریم با انسجام ملی این امید کذایی دشمنان از بین برود.

وی گفت: باید کارکردها و دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی را در ابعاد و حوزه های مختلف به نمایش بگذاریم تا آنگونه که در شان و جایگاه انقلاب است به آن پرداخته شود.

استاندار قم ادامه داد: یک رقابت هم افزا و سازنده در بین گروه های فرهنگی و اقشار مختلف مردم برای اجرای جشن های این انقلاب ایجاد و بسترسازی مناسب صورت گیرد.

وی با تاکید بر این که افراد دلسوز انقلاب باید پیش قدم در تبیین دستاوردهای این انقلاب باشند گفت: مردم در 40سال سختی ها و ناملایمتی های بسیاری از سوی دشمنان انقلاب دیده اند و با صبر پشت سر گذاشته اند در همین راستا باید این ابعاد انقلاب بیان شود.

صادقی گفت: باید انتظارهای مردم در حوزه های مختلف را مورد توجه قرار دهیم و از رقابت های سیاسی پرهیز کنیم و در قاعده بازی سایر گروه ها وارد نشویم.

وی بر انسجام و هم افزایی بین دستگاه ها و مردم تاکید کرد و گفت: مردم همیشه همراه این انقلاب بوده اند از این رو باید همه به دنبال تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف باشیم.

استاندار قم خاطر نشان کرد: در شرایط حساس کنونی باید به مردم اطمینان خاطر داد که با خدمت گذاری مناسب در مسیر انقلاب خواهیم حرکت کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز