سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خبر داد

خط‌کشی ۱۴۰ تقاطع شهری در آستانه سال تحصیلی جدید

۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۱۹:۲۵
کد خبر: ۷۵۴۱۰۰
خط‌کشی ۱۴۰ تقاطع شهری در آستانه سال تحصیلی جدید
سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از خط‌کشی 140 تقاطع شهری در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی نیک با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری برای تامین شرایط ترافیکی شهر برای آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: از پنجم شهریورماه اقدامات لازم در این خصوص آغاز شده تا در آستانه سال تحصیلی جدید شرایط ترافیکی مطلوبی در شهر خصوصا در محدوده مدارس فراهم شود.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با تاکید بر اینکه اولویت برنامه‌های سازمان در این ایام خط‌کشی معابر و شوارع محدوده مدارس است، گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در هر منطقه سه روز زمان صرف خط‌کشی عابر پیاده و ترمیم خطوط معابر می‌شود.

نیک با تاکید بر ضرورت تامین ایمنی خطوط عابر پیاده در محدوده مدارس، گفت: شستشوی خطوط عابر پیاده‌ای نیز که سال گذشته انجام شده در پایان این هفته صورت خواهد گرفت.

وی گفت: در این مدت از پنجم شهریور ماه تاکنون بیش از 140 تقاطع شهری خط‌کشی شده تا دانش‌آموزان برای تردد در سطح شهر ایمنی بیشتری داشته باشند.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه کتاب فرهنگ ترافیک هم آماده شده که در مدارس توزیع خواهد شد، تصریح کرد: در حال حاضر پارک ترافیک در قم نداریم که به دنبال راه اندازی آن درسال تحصیلی جدید برای ارائه مفاهیم ترافیکی به دانش‌آموزان هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز