جانشین فرمانده انتظامی قم:

۵ هزار پلیس امنیت قم را در ایام تاسوعا و عاشورا تأمین می‌کنند

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۰:۱۳:۵۶
کد خبر: ۷۵۴۵۰۴
۵ هزار پلیس امنیت قم را در ایام تاسوعا و عاشورا تأمین می‌کنند
جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: ۵ هزار نیروی پلیس، پلیس یاران محرم و پلیس افتخاری، امنیت انتظامی و ترافیکی قم را در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ صیاد درویشی با اشاره به حضور میلیونی زائران و عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) در شهر مقدس قم، اظهارداشت: پلیس اقدامات بسیاری خوبی در حوزه تأمین نظم و امنیت مراسمات ایام محرم در سطح استان با همکاری سایر نهادهای فراسازمانی مانند هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و شهرداری تدارک دیده است.

وی گفت: تاکنون تمامی مراسم عزاداری پوشش انتظامی و ترافیکی مناسبی داده شده و برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) نیز اقدامات خوبی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: در حوزه ترافیکی از ساعت ۲۴ شب تاسوعا تا ساعت ۲۴ روز عاشورا، کلیه محورهای متصل به حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برای تسهیل و روان سازی حرکت هیئت‌ها محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

درویشی گفت: امسال با توجه به تمهیدات شهرداری ۲ مسیر مجزا در چهارراه بازار تدارک دیده شده که همه هیئت‌ها از بخش یک از مسیر تقاطع عمار یاسر و از بخش ۲ از مسیر میدان مطهری به سمت چهار راه بازار و نهایتاً به حرم مطهر حضرت معصومه(س) مشرف خواهند شد.

وی افزود: ۵ هزار نیروی پلیس، پلیس یاران محرم و پلیس افتخاری، امنیت انتظامی و ترافیکی پایتخت جهان تشیع را در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) بر عهده دارند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم ضمن تاکید بر پوشش امنیت انتظامی و ترافیکی حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران در روزهای تاسوعا و عاشورا از هموطنان خواست، به محدودیت‌های ترافیکی اعلام شده از سوی پلیس راهور استان توجه داشته تا به دلیل روان سازی و اعمال محدودیت‌های ترافیکی، شاهد انتقال خودروهای در مسیر عزاداری به پارکینگ نباشیم.

وی تاکید کرد: راکبان موتورسیکلت‌ها از معابر فرعی و کوچه‌ها به مسیرهای اصلی و مسیر تردد هیئت‌ها خودداری و در حوزه انتظامی نیز حتماً بایستی هماهنگی و تعامل بین هیئت‌ها با پلیس یاران محرم و عوامل انتظامی مستقر در مسیر صورت گرفته تا شاهد انتظام بخشی و نظم بخشی خوبی در حرکت دسته‌های عزاداری باشیم.

سرهنگ درویشی با اشاره به این که قرارگاه فرماندهی انتظامی در چهار راه شهداء و در مقر پلیس راهور دایر شده و تمامی اقدامات انتظامی و ترافیکی هدایت خواهد شد، گفت: اگر در تمامی مسیرها مشکلی وجود داشت شهروندان می‌توانند به عوامل مسقر در مسیرها مراجعه و موارد پیگیری خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم، افزود: با همکاری شهرداری و سایر سازمان‌ها جهت کانالیزه کردن مسیر هیئت‌ها از مبدأ تا ورود و خروج هیئت‌ها از حرم مطهر، تمهیدات خوبی اندیشیده شده که نیازمند همکاری خوب مردم هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز