جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

حادثه تروریستی اهواز نشانه عمق ناتوانی دشمن است

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۱۷:۱۷
کد خبر: ۷۵۵۸۴۱
حادثه تروریستی اهواز نشانه عمق ناتوانی دشمن است
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی ضمن تسلیت حادثه تروریستی اهواز گفت: این حادثه تلخ و خونین که در مثلث آمریکایی، سعودی، صهیونیستی استکبار طراحی و توسط مزدوران آنها در مراسم مزیّن به نام هفته دفاع مقدس به انجام رسید، نشانه‌ عمق ناتوانی، کینه و دشمنی استکبار علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت.

در پیام این نهاد حوزوی آمده است: خبر شهادت و مجروح شدن جمعی از زنان، کودکان و افراد بی دفاع کشور عزیزمان ایران که با حمله تروریستی عناصر تکفیری وابسته به استکبار جهانی در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز صورت گرفت، موجب تاسف و تأثر فراوان گردید.

این حادثه تلخ و خونین که در مثلث آمریکایی، سعودی، صهیونیستی استکبار طراحی و توسط مزدوران آنها در مراسم مزیّن به نام هفته دفاع مقدس به انجام رسید، نشانه‌ عمق ناتوانی، کینه و دشمنی استکبار علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

در ادامه این پیام تصریح شده است: سردمداران نابخرد استکبار و ایادی منطقه ای آنها باید بدانند، انقلاب اسلامی ایران و رشادت های ملت شهیدپرور این مرز و بوم در طول تاریخ انقلاب این واقعیت را به ثبت رسانده است که عزم راسخ ملت انقلابی ایران هیچ گاه تسلیم این گونه جنایت ها و خباثت ها نشده و نخواهد شد و عناصر حقیر و بد طینت نتوانسته و نخواهند توانست خلل و خدشه ای بر استواری، ایمان، اقتدار و اراده مردم وارد کنند.

در پایان این پیام آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و خانواده های داغدار و مردم شهید پرور اهواز، برای شهیدان این حادثه علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند متعال مسئلت می نماید و از مسئولان امنیتی و نظامی و اطلاعاتی می خواهد ضمن شناسایی عوامل پیدا و پنهان این حادثه‌ی خونین با آنان برخورد جدی نمایند.

نظر شما