آیت الله نوری همدانی:

حادثه اهواز بشارت ضعف تروریست‌ها و اربابان آنها بود

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۰:۱۱
کد خبر: ۷۵۶۰۰۷
حادثه اهواز بشارت ضعف تروریست‌ها و اربابان آنها بود
آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید درپیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز، بیان کرده است: این حادثه بشارت ضعف و زبونی این افراد تروریست و اربابان آنها ، آمریکا و صهیونیست و بعضی از حکام دست نشانده منطقه ‌ای آنها بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این پیام آمده است: حادثه تروریستی در جریان رژه نیروهای مسلح در اهواز بار دیگر چهره سیاه استکبار و نوکران آن را نمایان ساخت. بی ‌شک خون پاک و مطهر این شهیدان شجره طیبه انقلاب اسلامی ما را که در این 40 سال با خون همین شهیدان آبیاری شد، محکم تر و مقاوم تر خواهد نمود.

اقتدار نیروهای مسلح و قدرت موشکی و دفاعی ما که به همت سپاه و ارتش صورت گرفت، خواب آن‌ ها را آشفته کرد، تا جایی که دست به این عمل کور زدند و مردم بی دفاع را به خاک و خون کشیدند.

اما دشمن بداند این نظام و انقلاب به پشتوانه ملت شهید پرور و رهبری حکیمانه آیت الله خامنه ای و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) محکم تر از قبل، از آرمان های امام راحل و شهدا دفاع خواهد نمود و دست هر متجاوزی را با عنایت خداوند متعال قطع خواهد کرد.

این مرجع تقلید در پایان پیام ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک، افزوده است: شهادت این عزیزان را به همه ملت ایران و اهالی شهید پرور خوزستان که همیشه خصوصا در دوران دفاع مقدس امتحان خود را با سرفرازی پس دادند و به خانواده های شهدا این حادثه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال محشور شدن این عزیزان با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران گرامش مسئلت می‌ کنم.

نظر شما