محموله احتکاری ۳۲۸ میلیون ریالی روغن در قم کشف شد

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۴۷:۳۵
کد خبر: ۷۵۶۳۵۷
محموله احتکاری ۳۲۸ میلیون ریالی روغن در قم کشف شد
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم گفت: انبار محموله روغن(اسید چرب سویا) احتکار شده به ارزش بیش از 328 میلیون ریال در قم شناسایی و کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی های اولیه و با هماهنگی بازرسان اصناف و تعزیرات حکومتی استان، محل احتکار محموله روغن(اسید چرب سویا) را در یک انبار شناسایی کردند.

وی گفت: در ادامه پس از دستور مقام قضایی و ورود ماموران به داخل انبار مشخص شد تعداد 506 حلب 17 کیلویی روغن(اسید چرب سویا) نگهداری و به دلیل اختفا، امتناع از عرضه و عدم اعلام موجودی پلمب شد.

کرمی افزود: سرانجام متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضای استان شد.

**دستگیری 2 سارق کیف قاپ در قم

وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: 2 سارق کیف قاپ در قم دستگیر و 11 مالباخته در این رابطه شناسایی شدند.

وی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کیف قاپی در استان و طرح شکایت در پلیس آگاهی تیمی ویژه برای شناسایی متهمان تشکیل و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی قم ادامه داد: با انجام اقدامات پلیسی، سارقان شناسایی و ضمن هماهنگی های قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به چندین فقره سرقت کیف قاپی و شناسایی 11 تن از مالباختگان، گفت:متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان و در نهایت راهی زندان شدند.

کرمی از هموطنان خواست، هنگام تردد کیف دستی حاوی پول و یا مدارک و اموال با ارزش خود را در سمتی از بدن که امکان تردد موتور سیکلت نباشد قرار داده تا طعمه سارقان نشوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز