استاندار قم:

توسعه طرح های روستایی در دستور کار دولت است

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۹:۵۰
کد خبر: ۷۵۶۳۷۴
توسعه طرح های روستایی در دستور کار دولت است
استاندار قم ضرورت پیگیری مشکلات روستاهای استان از جمله آب و فاضلاب را مورد تاکید قرار داد و گفت: توسعه طرح های روستایی در دستور کار دولت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم، به موضوع های حوزه آب و فاضلاب روستایی اشاره و اظهار کرد: در مورد حل مسائل موجود در روستاها در بخش آب و فاضلاب اهتمام جدی مسئولان کارگشای بسیاری از مشکلات است.

وی با تاکید بر لوایح قانونی در مورد رفع موانع موجود در توسعه روستاها از سوی دولت، اضافه کرد: مسئولان باید تا حصول نتایج قابل توجه در زمینه مشکلات بخش روستایی پیگیر باشند.

صادقی در خصوص پیشنهاد استفاده از درآمدهای استانی برای مصرف در بخش تامین و نگهداری منابع آب و فاضلاب روستایی، اظهار کرد: باید روند قانونی اینگونه پیشنهادات از سوی هیات دولت و مجلس شورای اسلامی طی شود و در صورت تایید و تصویب به صورت قانون، استان نیز در این زمینه حمایت لازم را به عمل خواهد آورد.

محمد احمدی جبلی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی قم نیز در ابتدای این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه متبوع خود، به فعالیت های تحت مدیریت آب و فاضلاب روستایی استان در حوزه تامین آب و نگهداری از منابع آبی در روستاها و نیز طرح های آماده بهره برداری و در دست اقدام اشاره کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز