معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم:

اتاق جنگ آمریکا وزارت خزانه داری است

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۳۳:۴۰
کد خبر: ۷۵۶۷۵۲
اتاق جنگ آمریکا وزارت خزانه داری است
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم گفت: دشمن جنگ را از وزارت دفاع به وزارت خزانه برداری برده است و پشتیبانی کنونی آمریکا از تجزیه‌طلب‌ها به دلیل شکست‌هایشان از ایران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد بیطرفان در جلسه شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به تجاوزات دشمن بعثی علیه ایران اظهار کرد: دشمن پیش از شروع رسمی دفاع مقدس بارها به کشورمان تهاجم داشت و صدها نفر در این حملات شهید شدند.

وی با بیان اینکه اکنون در شرایطی قرار داریم که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اقتدار برخوردار هستیم، گفت: دشمن جنگ را از وزارت دفاع به وزارت خزانه برداری برده است و پشتیبانی کنونی آمریکا از تجزیه‌طلب‌ها به دلیل شکست‌هایش از ایران است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم افزود: چند سال پیش، برخی افراد کار حکومت سوریه را تمام شده می‌دانستند، حکومتی که به کشورمان در دفاع مقدس کمک کرد و ایران در آن دوران از پشتیبانی موشکی سوریه برخوردار بود، امروز شاهد هستیم بخش اعظمی از خاک سوریه دوباره با کمک کشورمان در اختیار حکومت سوریه است.

بیطرفان شکست استکبار در منطقه را محسوس دانست و تصریح کرد: بسیاری از مشکلات اقتصادی در زمان کنونی به دلایل داخلی است، دشمن با جنگ اقتصادی وارد میدان شده است و باید با خدمت رسانی به محرومین و محرومیت زدایی به مقابله با این جنگ بپردازیم.

وی ادامه داد: همبستگی مدیران و مردم را در استان قم شاهد هستیم و وضعیت امنیتی بسیار مناسبی در این استان حاکم است و کسی در قم احساس ناامنی نمی‌کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم خاطرنشان کرد: در نمایشگاه دفاع مقدس خدمات شهرداری قم محسوس است و در روز اول فعالیت این نمایشگاه حدود 10 هزار نفر از آن بازدید کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز