حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد:

کشورهای بی‌توجه به حادثه اهواز با تروریست‌ها هم‌سو هستند

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۲:۲۱
کد خبر: ۷۵۶۸۸۱
کشورهای بی‌توجه به حادثه اهواز با تروریست‌ها هم‌سو هستند
یکی از اساتید حوزه علمیه قم از شهادت مظلومانه کودکان، زنان، جانبازان و مردان بی‌گناه و غیر نظامی در حادثه تروریستی اهواز یاد کرد و گفت: هرچند برخی از کشورها این اقدام تروریستی را محکوم کردند اما کشورهایی که نسبت به این ظلم سکوت کردند در حقیقت با تروریست‌ها هم‌سو هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد طی سخنانی در مراسم عزاداری شب چهاردهم محرم‌الحرام در شبستان امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه برخی از مدعیان یاری امام حسین علیه‌السلام ایشان را در کربلا همراهی نکردند، عنوان کرد: برخی از افراد دوست‌دار امام حسین علیه‌السلام بودند اما حاضر نشدند جان خود را در کنار ایشان فدای دین کنند.

وی با بیان اینکه بی تفاوتی نسبت به حق و باطل خود یک گناه است، اظهار کرد: بی‌تفاوت بودن نسبت به حق منجر شد که امام حسین علیه‌السلام در کربلا یاران زیادی نداشته باشند؛ در واقعه کربلا ما خبرنگار شیعه نداشتیم چراکه شیعیان در جبهه حق حضور یافتند و به شهادت رسیدند.

این استاد حوزه علمیه قم از به شهادت رسیدن کودکان، زنان، جانبازان و مردان بی‌گناه و غیر نظامی در حادثه تروریستی اهواز یاد کرد و افزود: هرچند برخی از کشورها این اقدام تروریستی را محکوم کردند اما کشورهایی که نسبت به این ظلم سکوت کردند در حقیقت با تروریست‌ها هم‌سو هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد از غفلت به‌عنوان ریشه همه بدی‌ها نام برد و گفت: انسان‌هایی که از یاد خداوند متعال غافل شوند هر جنایتی را انجام می‌دهند؛ اهل دنیا از مشقت طاعت خداوند فرار می‌کنند اما مجبور به تبعیت از هواهای نفسانی و دستورهای شیطان هستند.

 

نظر شما