مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خبر داد

۹۷ درصد داروهای درمانگاه حضرت معصومه(س) ایرانی است

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۳:۴۹
کد خبر: ۷۵۶۸۸۳
۹۷ درصد داروهای درمانگاه حضرت معصومه(س) ایرانی است
مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به تلاش دارالشفای حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در راستای حمایت از کالاهای ایرانی گفت: 97 درصد داروهای این درمانگاه ایرانی است و تلاش می‌کنم تا این سه درصد باقیمانده را نیز به صفر نزدیک کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی عباسیان با اشاره به مشکلات اقتصادی اقشار مختلف جامعه را درگیر خود کرده است، اظهار کرد: در راستای رفع این مشکلات هر فردی رسالت‌های خاصی را بر عهده دارد که نباید نسبت به آن رسالت‌ها بی‌توجه باشد.

وی اضافه کرد: رهبر انقلاب اسلامی طی سال‌های اخیر به صورت مستمر بر اهمیت پیاده‌سازی سیاست‌های اقتصاد قامومتی از جمله حمایت از کالای ایرانی و افزایش اشتغال را تاکید کرده‌اند اما تاکنون نتوانسته به افق‌های مورد نظر برسیم.

مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به تلاش دارالشفای حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در راستای حمایت از کالاهای ایرانی عنوان کرد: طی سال‌های اخیر به صورت ویژه نسبت به این موضوع توجه داشته‌ایم و اکنون 97 درصد داروهای این درمانگاه ایرانی است و تلاش می‌کنم تا این سه درصد باقیمانده را نیز به صفر نزدیک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشتی دو درصد از کالاهای مصرفی، غیرایرانی است که کالاهای ایرانی را جایگزین آن‌ها می‌کنیم اما یک درصد داروهای مصرفی نیز خارجی و مورد نیاز بیماران است که مشابه ایرانی آن‌ها وجود ندارد به همین علت مجبور از آن‌ها استفاده کنیم.

عباسیان با بیان اینکه برای تامین تجهیزات پزشکی درمانگاه حرم مطهر بانوی کرامت از دستاوردهای داخلی استفاده کرده‌ایم، گفت: اگر هر مجموعه‌ای به میزان توان خود بتواند از کالاهای ایرانی حمایت کند بخش قابل توجهی از مشکلات کشور رفع می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز