نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق:

تابع مقررات دستگاه‌های عراقی در ایام اربعین هستیم

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۲۶:۲۲
کد خبر: ۷۵۷۲۰۹
تابع مقررات دستگاه‌های عراقی در ایام اربعین هستیم
نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق گفت: تابع مقررات دستگاه‌های عراقی در ایام اربعین هستیم و زائران نباید قانون شکنی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی در نشست مسؤولان کمیته‌های فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی استان‌های کشور در سالن جلسات بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به ثواب زیارت امام حسین(ع) اظهار کرد: در روایات سفارش زیادی به این زیارت شده است و حتی به زیارت امام حسین در شرایط اقتصادی و ناامنی هم باید به این زیارت رفت.

وی ادامه داد: میزبان مراسم اربعین مردم عراق هستند و باید زائران کشورمان قدردان مردم عراق باشند. همچنین حرمت مرجعیت شیعه در نجف اشرف هم باید حفظ شود، باید به دنبال ایجاد همگرایی بیشتر بین مردم ایران و عراق در ایام اربعین باشیم.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق افزود: تابع مقررات دستگاه‌های عراقی در ایام اربعین هستیم و زائران نباید قانون شکنی و فرار از قانون داشته باشند، احترام به مردم و مدیران عراقی تاثیر مثبت دارد.

نجفی روحانی بحث معرفتی را اولویت در اربعین دانست و تصریح کرد: نباید توقع زائرین را در این ایام بالا ببریم، مشکلات سفر باید برای آن‌ها بیان شود، تاکید بر پیاده روی در ایام اربعین به دلیل ثواب این کار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز