مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

پیام‌های فرهنگی در تابلوهای تبلیغاتی قم جایی ندارد

۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۸:۵۲:۰۶
کد خبر: ۷۵۷۶۹۷
پیام‌های فرهنگی در تابلوهای تبلیغاتی قم جایی ندارد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به وجود بیش از 400 بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر قم و 200 بیلبورد تبلیغاتی در جاده‌های استان قم اشاره کرد و گفت: شورای فرهنگ عمومی سهم فرهنگ را از این بیلبوردها مطالبه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید موسی حسینی کاشانی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی را می‌توان به دو دسته شهری و جاده‌ای تقسیم‌بندی کرد، اظهار کرد: با مصوبه سال 88 شورای عالی انقلاب فرهنگی، سیاست‌گذاری، ساماندهی، نظارت و تعیین معیارهای تبلیغات محیطی تبیین شده است که بر اساس این مصوبه نباید تبلیغات بازرگانی در شهرها و جاده‌ها پررنگ‌تر از تبلیغات فرهنگی باشد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف در موضوع تبلیغات محیطی دخیل هستند، اضافه کرد: به منظور هماهنگی میان دستگاه‌ها کمیته تبلیغات محیطی با آرای مثبت اعضای شورای فرهنگ عمومی تشکیل می‌شود تا نظارت و ساماندهی بسترهای تبلیغاتی توسط این کمیته دنبال شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از تاثیرگذاری تبلیغات محیطی در فرهنگ‌سازی جامعه یاد کرد و گفت: پیام‌های فرهنگی متناسب با قم در تابلوهای تبلیغاتی استان قم جایی ندارد.

وی با اشاره به اینکه تابلوهای تبلیغاتی شهر قم فقط گاهی برای اطلاع‌رسانی‌های فرهنگی استفاده می‌شود، عنوان کرد: ما در قم تابلوهای تبلیغاتی با موضوع‌های فرهنگی از جمله حجاب و عفاف، آسیب‌های اجتماعی، طلاق و اعتیاد نداریم.

حسینی کاشانی به وجود بیش از 400 بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر قم و 200 بیلبورد تبلیغاتی در جاده‌های استان قم اشاره کرد و ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی سهم فرهنگ را از این بیلبوردها مطالبه می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز