با حضور مراجع تقلید

مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی اهواز در قم برگزار شد

۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۸:۵۵:۵۱
کد خبر: ۷۵۷۶۹۹
مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی اهواز در قم برگزار شد
مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی رژه اهواز با حضور مراجع عظام تقلید در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در پی حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز که منجر به شهادت تعدادی از هموطنان و مجروح شدن تعدادی دیگر شد، از سوی آستان مقدس حضرت معصومه(س) و نهادهای حوزوی مراسم بزرگداشتی در شبستان امام خمینی حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

آیت‌الله شبیری زنجانی از مراجع تقلید، نمایندگان بیوت مراجع تقلید،‌ آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس و امام‌جمعه قم، اعضای مجلس خبرگان رهبری، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اساتید حوزه و جمع کثیری از مردم قم در این مراسم حضور یافتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد از اساتید حوزه در این مراسم با شاره به اینکه رهبری توصیف دقیقی از اقدام اشرار داشتند بیان کرد: این حمله تروریستی کاملا بزدلانه بود؛ اینکه عده ای مردم را از درون یک پارک به گلوله بستند اقدامی بزدلانه و از سر جهالت و پستی است.

وی با اینکه شهادت هموطنان در حمله تروریستی داغی سنگین بر قلب ملت ایران بود یادآور شد: استکبار جهانی در حالی ایران را با ادعاهای واهی متهم می کند که ایران بیشترین آمار ترور شدگان را در بین مسؤولان کشوری و شکری دارد.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه رسانه های آمریکایی صهیونیستی تلاش دارند که ایران را به عنوان محور تروریست معرفی کنند گفت: ایران اسلامی در طول تاریخ پربرکت پس از انقلاب همواره قربانی ترور بوده و وقتی چنین اتهامات کذبی مطرح می شود نشان دهنده حاکمیت جهل بر رسانه ها است.

وی تاکید کرد: ملت ایران در برابر چنین اقدامات کوردلانه ای بیش از گذشته منسجم و متحد شده و عزم خود را برای دستیابی به اهداف والا جزم می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز