رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی قم خبر داد

ارائه ۱۲ بسته حمایتی در آینده نزدیک

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۲:۳۰
کد خبر: ۷۵۸۳۲۶
ارائه ۱۲ بسته حمایتی در آینده نزدیک
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم با بیان اینکه دولت در راستای عبور از این شرایط اقتصادی تدابیری اندیشیده است، ادامه داد: برای عبور از این شرایط دولت 12 بسته خاص تعریف کرده است که اجرا خواهد شد و برای تمام شرایط اقتصادی که دشمن به دنبال تخریب آن است تدابیری اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سیدحسن رضوی در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در سالن همایش‌های بین المللی شهرداری قم برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و با اشاره به سالروز شکست حصرآبادان، گفت: دلاوری‌هایی که در جنگ اتفاق افتاد بخصوص از طرف بسیج بی نظیر بوده است و در بسیاری از کشورها این نگاه و تفکر بسیجی است که موجب موفقیت‌های بسیاری شده است.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان قم با اشاره به موضوع نیروی انسانی در سازمان‌ها، اظهارکرد: بسیج ادارات مجموعه وظایفی دارد که در این شرایط موجود مهمتر هم شده است، نیروی انسانی به عنوان مؤلفه مهم در کشور است که باید از آن بیشترین استفاده بهینه را داشته باشیم.

رضوی با اشاره به اینکه اکنون در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم، گفت: اکنون در اوج این جنگ قرار داریم، در این صورت وظیفه ما مهمتر شده است، باید با برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های خود امید را به جامعه تزریق کنیم تا از این شرایط عبور کرده و دشمن را دوباره مثل گذشته ناکام بگذاریم.

وی با بیان اینکه دولت در راستای عبور از این شرایط اقتصادی تدابیری اندیشیده است، ادامه داد: برای عبور از این شرایط دولت 12 بسته خاص تعریف کرده است که از هفته آینده اجرا خواهد شد و برای تمام شرایط اقتصادی که دشمن به دنبال تخریب آن است تدابیری اندیشیده شده است.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان قم ادامه داد: وظیفه ما مسئولان این است که در راستای اجرای هرچه بهتر این بسته‌های حمایتی که به تصویب سران سه قوه رسیده است تمام تلاش خود را انجام دهیم، باید تفکر بسیجی که تفکر نتیجه گرا و عملگرا است داشته باشیم تا شرایط به ثبات برسد.

رضوی با اشاره به بحث بهره وری، گفت: آنچه که در کشور مغفول مانده بهره‌وری است، باید به غیراز برنامه‌های مالی، نیروی انسانی بسیار مهمتر است که باید خروجی خوبی داشته باشیم و شرایط را بهتر کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز