به دلیل تخلف

۳ شرکت حمل مسافر در قم تعطیل شد

۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۴۹:۵۶
کد خبر: ۷۵۸۷۱۷
۳ شرکت حمل مسافر در قم تعطیل شد
رئیس اداره حقوقی راهداری و حمل و نقل جاده ای قم گفت: در راستای اجرای رای کمیسیون ماده 12، سه شرکت حمل مسافر به دلیل تخطی از ضوابط و مقررات موضوعه به مدت یک ماه تعطیل شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسین اعتمادی گفت: سه شرکت متخلف از زمان اعلام رای کمیسیون ماده 12 سامانه جامع آن ها توسط این اداره کل غیر فعال شده است.

وی اضافه کرد: همچنین برای اطلاع مسافران و دیگر مراجعان شرکت های حمل مسافر در پایانه مسافری قم، بنری با عنوان تعطیلی یک ماهه سه شرکت مذکور نصب شد.

وی گفت: این سه شرکت مرتکب تخلفاتی از جمله عدم تکریم ارباب رجوع، تاخیر بیش از یک ساعت در اعزام اتوبوس حامل مسافر و عدم تطبیق نرخ دریافتی با صورت وضعیت شدند.

اعتمادی خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال به تخلفات 45 شرکت حمل و نقل کالاو مسافر در قم رسیدگی شده که از این تعداد 32 مورد متعلق به شرکت های حمل مسافر و 13 مورد دیگر مربوط به شرکت های حمل کالا بوده است.

وی در ادامه به احکام صادره کمیسیون ماده 12 استان درخصوص رسیدگی به موارد تخلفی 45 شرکت موصوف پرداخت و بیان کرد: از مجموع 32 پرونده تخلفات رسیدگی شده در خصوص شرکت های حمل مسافر، 9 مورد تبرئه، 19 مورد به جرایم نقدی، سه مورد به تعطیلی و تعلیق یک ماهه محکوم و یک مورد نیز به تذکر و توبیخ کتبی اکتفا شد.

وی افزود: در همین مدت به 32 مورد از تخلفات رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای رسیدگی شد که تمامی آن ها مربوط به رانندگان ناوگان عمومی حمل مسافر بوده است.

به گفته اعتمادی، با توجه به توضیحات ارائه شده از سوی رانندگان درکمیسیون ماده 11 استان قم و تطابق با موارد استعلامی تخلفات، نسبت به تذکر کتبی برای 28 تَن از رانندگان اقدام شد و چهار تَن دیگر نیز از موارد اتهامی مبرا شناخته شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز