آتش نشانان برتر قم تجلیل شدند

۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۱۴:۱۰
کد خبر: ۷۵۹۱۶۸
آتش نشانان برتر قم تجلیل شدند
در شصت و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم از آتش نشانان برتر قم با اهدا لوحی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری fvkh از قم، شصت و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم امروز به ریاست جلالی رئیس شورا و با حضور شهردار قم برگزار شد که در حاشیه این جلسه از تلاش ها و خدمات آتش نشانان استان قم تجلیل به عمل آمد.

عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم با تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط آتش نشانان گفت: تلاش های این قشر در جامعه بر کسی پوشیده نیست و با فداکاری و جانفشانی های خود در راستای خدمات رسانی گام بر می دارند.

وی بیان کرد: آتش نشانان با ایثار و شجاعت در عرصه های مختلف به میدان آمده و با تلاش های ارزنده خود می کوشند تا کمترین خسارت به مردم وارد شود که این بهترین اقدامات است.

عباس جعفری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم نیز در حاشیه این جلسه گفت: بر اساس استاندارد، عملیات های ما با این تعداد نیرو بسیار زیاد است و باید به ازای هر 2 هزار و 500 شهروند یک آتش نشان وجود داشته باشد و این در حالی است که ما در کل 500 نیرو داریم.

وی بیان داشت: در نیمه اول سال جاری، هزار و 543 حادثه آتش سوزی و 2 هزار و 868 حادثه دیگر از جمله تصادف خودرو، حادثه در آسانسور، سقوط از ارتفاع و... نیز رخ داده که توسط توسط آتش نشان ها خدمات رسانی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز