معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از دنیای کتاب قم:

باید توسعه فرهنگی را در اولویت قرار دهیم

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۸:۰۵:۲۷
کد خبر: ۷۵۹۴۵۲
باید توسعه فرهنگی را در اولویت قرار دهیم
محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل موسسه خانه کتاب از مجموعه دنیای کتاب قم بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محسن جوادی در حاشیه بازدید ار کتاب‌فروشی دنیای کتاب قم، ضمن تبریک و قدردانی از پایه‌گذاران ایده تاسیس دنیای کتاب، بیان کرد: بسیار مایه خوشحالی است که یک کتاب‌فروشی در تراز کتاب فروشی‌های معتبر و نام‌آور دنیا در شهر مقدس قم تأسیس شده که مکانی برای خانواده‌ها و دوستداران کتاب است.

وی ضمن بازید از بخش‌های مختلف مجموعه دنیای کتاب از‌جمله تالار کودک و نوجوان گفت: در این مجموعه کتاب‌ها به گونه‌ای در دسترس خانواده‌ها قرار دارند که می‌توانند با فرزندان خود از کتاب بگویند و آن‌ها را به خواندن و خریدن آن دعوت کنند.

جوادی همچنین با تاکید بر اینکه توسعه همه‌ جانبه جامعه در گرو توسعه فرهنگی است، افزود: باید توسعه فرهنگی را در اولویت قرار دهیم و حرکت در این مسیر نیز منوط به توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه‌های فرهنگی است.

در این بازدید حسینی‌پور؛ مدیرعامل خانه کتاب نیز ضمن ابراز خرسندی از تاسیس مجموعه دنیای کتاب در شهر قم بیان کرد: یکی از نیازهای امروز جامعه، کتاب فروشی‌های مدرن و برخوردار بودن از کتاب‌هایی با موضوعات متنوع و با اطلاعات روز است که این امر را می‌توان در مجموعه دنیای کتاب قم مشاهده کرد.

مدیرعامل موسسه خانه کتاب، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف و متنوع دنیای کتاب ادامه داد: این مجموعه، بسیار مدرن و امروزی مجهز شده است و دسترسی شهروندان به کتاب‌های عمومی و تخصصی را تسهیل کرده که از دلایل این امر را می‌توان به دارا بودن مدیرانی خلاق، مبتکر و خوش اخلاق و با اطلاعات روز درباره کتاب، اشاره کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز