رئیس هیأت ورزشهای رزمی استان قم خبرداد

کارزار مسابقات لیگ انفرادی کیک بوگسینگ در هفته پایانی

۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۸:۰۸:۲۳
کد خبر: ۷۶۰۳۴۰
کارزار مسابقات لیگ انفرادی کیک بوگسینگ در هفته پایانی
رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قـــــم از برگزاری هفته سوم و پایانی مسابقات لیگ انفرادی کیک بوگسینگ گرامیداشت شهدای کربلا و هفته دفاع مقس در روز جمعه ۱۳ مهر ماه، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی یزدی از برگزاری هفته پایانی از سری مسابقات لیگ انفرادی قهرمانی استان در رشته کیک بوکسینگ گرامیداشت شهدای کربلا و هفته دفاع مقدس، در بخش آقایان و در ۴ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان خبرداد و اظهار داشت: محل برگزاری هفته سوم مسابقات کیک بوکسینگ همانند هفته های گذشته در ورزشگاه راحله محل خانه بوکس انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه وزن کشی شرکت کنندگان هفته پایانی لیگ مسابقات روز پنج شنبه ۱۲ شهریور ماه در محل کانون فرهنگی تربیتی حضرت سلمان (ره) انجام می گیرد، اظهار داشت: در صورت عدم حضور در تاریخ مقرر توسط شرکت کنندگان، از حضور فرد در هفته پایانی مسابقات ممانعت به عمل خواهد آمد.

رئیس هیأت ورزشهای رزمی استان قم لازمه حضور ورزشکاران در مسابقات هفته سوم لیگ انفرادی را داشتن معرفی نامه از مربی مربوطه،کارت بیمه ورزشی دارای اعتبار زمانی و رضایت نامه ولی تأییدیه مربی عنوان کرد و افزود:همراه داشتن وسایل ورزشی از جمله کلاه ، لثه بند ، دستکش متعارف،ساقبند و روپایی توسط ورزشکاران امری الزامی است.

وی در پایان با بیان اینکه حضور کلیه رزمی کاران در مسابقات با قوانین فدراسیون ورزش های رزمی بلامانع است ،یادآور شد: در این مسابقات پیش بینی می شود بیش از ۲۰۰ ورزشکار قمی از باشگاه های مختلف در سطح استان شرکت نمایند و قضاوت این دوره از مسابقات نیز توسط ۲۵ داور مطرح و مجرب استانی صورت می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز