استاندار قم:

نیروی انتظامی دژ مستحکم کشور در برابر مجرمان است

۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۱:۰۷
کد خبر: ۷۶۱۰۳۱
نیروی انتظامی دژ مستحکم کشور در برابر مجرمان است
استاندار قم با صدور پیامی به مناسبت هفته ناجا گفت: نیروی انتظامی دژ مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر مجرمان و قانون شکنان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در پیام سید مهدی صادقی آمده است: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای پاسداشت زحمات و تجلیل از خدمات تشکیلات مقتدر و با صلابتی است که نام پرافتخار آن به عنوان سروش امنیت و آسایش، مظهر اقتدار و رافت و رحمت نظام اسلامی را در اذهان تداعی می کند.

 دلاور مردان جان بر کفی که با تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر و سلحشوری های بی وقفه خود، زمیـنه اقتدار و امنیت کشور را فراهم می نمایند.

استاندار قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثـارگران عزیز نـاجا، فرا رسیدن هفـته نیروی انتظامی را به فرمانده انتظامی استان و مجموعه همکاران، فرماندهان و کارکنان شجاع و زحمتکش این نیرو تبریک و تهنیت عرض نموده است.

صادقی با قدردانی از زحمات و تلاش های ارزنده آن نیرو در راه تامین و استقرار نظم و امنیت و رفاه و آسایش زائران و مجاورین حرم کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران، ابراز امیدواری کرده است: در پرتو الطاف ایزد منان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) در انجام وظایف و رسالت های خطیر کاری و نیز فراهم ساختن زمینه های پیشرفت و توسعه روزافزون استان مقدس قم، موفق و سربلند باشید و توفیق الهی قرین راهتان باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز