سردار اشتری:

۹۰ درصد مفسدان اقتصادی دستگیرشده توسط ناجا شناسایی شدند

۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۵:۵۱
کد خبر: ۷۶۱۵۰۸
۹۰ درصد مفسدان اقتصادی دستگیرشده توسط ناجا شناسایی شدند
فرمانده نیروی انتظامی گفت: ما در عرصه‌های مختلف از جمله امنیت اقتصادی تلاش‌های مورد نیاز را دنبال کرده‌ایم به عنوان نمونه نزدیک به 90 درصد مفسدان و محتکران اقتصادی دستگیر شده، توسط نیروی انتظامی شناسایی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار حسین اشتری در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی با اشاره به اینکه ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز پلیس در راه‌ها موجب تسهیل در عبرور و مرور می‌شود، اظهار کرد: در هفته نیروی انتظامی به دنبال تعامل با اقشار مختلف هستیم تا بتوانیم خدمات خود را به همگان عرضه کنیم و در این راستا نیز به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی نیز توجه داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه اقتدار پلیس برای خلاف‌کاران به نمایش گذاشته می‌شود، اضافه کرد: تدبیر رهبر انقلاب اسلامی که پلیس با مهربانی، وحدت و عدالت به مردم خدمت کند را مورد توجه قرار داده و امیدواریم بتوانیم حافظ ارزش ها باشیم.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: در عرصه‌های مختلف از جمله امنیت اقتصادی تلاش‌های مورد نیاز را دنبال کرده‌ایم به عنوان نمونه نزدیک به 90 درصد مفسدان و محتکران اقتصادی دستگیر شده، توسط نیروی انتظامی شناسایی شده‌اند؛ امیدواریم بتوانیم سرباز خوبی برای ولایت باشیم و به مردم خدمت‌رسانی لازم را داشته باشیم.

همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی‌رضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی‌سیاسی نیروی انتظامی طی سخنانی در ادامه این دیدار مطرح کرد: نیروی انتظامی به ویژه فرماندهان اصلی این نهاد بدون هیچ چشم‌داشت مادی درحال تلاش هستند تا نظام اسلامی را به اهداف و آرمان‌های امام خمینی(ره) برسانند.

وی اضافه کرد: عرصه‌های مختلفی برای ناجا وجود دارد که حضور فعال در همه این عرصه‌ها برای ناجا جهاد است و ما امیدواریم با استفاده از رهنمودهای مراجع تقلید بتوانیم در راستای رساندن نیروی انتظامی به افق‌های مورد نظر و خدمت بدون منت به مردم گام‌های مورد نظر را برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز