فرمانده سپاه استان قم:

رزمایش «اقتدار عاشورایی» عظمت بسیج را به نمایش گذاشت

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۴۴:۲۵
کد خبر: ۷۶۱۸۳۵
رزمایش «اقتدار عاشورایی» عظمت بسیج را به نمایش گذاشت
فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) از حضور حماسی بسیجیان در رزمایش «اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله ۲» تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در پیام سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) آمده است: بار دیگر با حضور حماسی بسیجیان سلحشور و جان برکف، عطر دلنشین ایثار و رشادت و بصیرت فضای دیار کریمه اهل بیت (س) را در برگرفت و یاد و خاطره حضور با صلابت و اعزام بسیجیان در دوران دفاع مقدس به‌ویژه سپاهیان حضرت محمد (ص) را در اذهان زنده کرد.

در ادامه این پیام بیان شده است: رزمایش اقتدار عاشورایی که طی ۳ مرحله اجرا شد، اقتدار و عظمت بسیج را به منصه ظهور گذاشت و چشمان دشمنان را از حدقه درآورد حضوری که قطعاً برای دوستداران انقلاب اسلامی امیدواری و برای دشمنان قسم خورده آن به‌ویژه استکبار جهانی یاس و ناامیدی را در بر داشت.

در این پیام تصریح شده است: بسیجیان ثابت کردند که همیشه در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب اسلامی ایران، پشتیبان رهبری و نظام خواهند بود که این امر برای ما بسیار حائز اهمیت است.

در این پیام آمده است: این حضور نشان داد که مردم قهرمان ایران اسلامی با وجود تمامی مشکلات و ضعف‌ها همچنان بر آرمان‌های والای خود و حمایت از انقلاب اسلامی با قدرت و وحدت ایستاده و این مسیر را تا دستیابی به قله‌های بلند پیشرفت خواهد پیمود. اینجانب ارادت و قدردانی خود را از بسیجیان عزیز استان که با حضور آگاهانه و وحدت آفرین خود برگ زرین دیگری بر دفتر تاریخ حماسه‌سازی مردم ولایتمدار قم افزودند تقدیم می‌کنم.

مرحله اول رزمایش اقتدار بسیجیان با حضور 14 گردان الی بیت المقدس در تاریخ 9 شهریور، مرحله دوم با عنوان نهضت خدمت رسانی از 9 تا 29 شهریور با حضور 85 گروه جهادی از بسیجیان در حاشیه شهر قم و روستاهای کم برخوردار آن برگزار شد و مرحله سوم هم در تاریخ 12 مهرماه با اجتماع 20 هزار نفری بسیجیان در مصلی قدس به انجام رسید.

 

نظر شما