مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

کلنگ زنی ۲ پروژه در هفته تربیت بدنی در قم /سرانه ورزشی بخش کهک به ۲ متر ۴۰ سانتیمتر رسیده است

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۲۵:۴۱
کد خبر: ۷۶۱۹۹۷
کلنگ زنی ۲ پروژه در هفته تربیت بدنی در قم /سرانه ورزشی بخش کهک به ۲ متر ۴۰ سانتیمتر رسیده است
در نشست صمیمی معاون سیاسی امنیتی استانداری با اعضاء شوراها و دهیاران بخش کهک در آستانه هفته تربیت بدنی و ورزش حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان از کلنگ زنی 2 پروژه احداث خانه جوانان و زمین چمن مصنوعی در هفته تربیت بدنی در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، نشست صمیمی معاون سیاسی امنیتی استانداری با اعضاء شوراها و دهیاران بخش کهک صبح امروز دوشنبه 16 مهرماه در محل بخشداری کهک به انجام رسید که طی آن مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری مراسم کلنگ زنی دو پروژه با کاربری ورزشی و جوانان در سطح قم در هفته تربیت بدنی خبر داد.

وی در سخنانی اظهار کرد: عملکرد این اداره کل در بخش عمرانی در طول سالیان گذشته به گونه ای بوده است که در حال حاضر سرانه فضای ورزشی در بخش کهکه به 2 متر و 40 سانتیمتر رسیده است و امیداوریم این میزان سرانه ورزشی را بتوانیم افزایش دهیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از تجهیز 12 خانه ورزشی در سال 97 در سطح استان خبر داد و عنوان کرد:  تجهیز 12 خانه ورزشی در سطح استان  از دیگر فعالیت های این اداره کل در بخش های تابعه بوده که در سال 97 به انجام رسیده است.

عابدی ابراز کرد: هر روستایی که فاقد خانه ورزش باشد در صورتی که از سوی دهیاری و بخشداری ها مکانی مناسب برای انجام فعالیت های ورزشی معرفی گردد این اداره کل برای تجهیز و راه اندازی آن آمادگی کامل دارد.

وی بیان کرد: در هفته تربیت بدنی دو مراسم کلنگ زنی خواهیم داشت که کاربری آن در دو حوزه جوانان و ورزشی است که با توجه به کمک شهردار و بخشدار کهک در رفع مشکل معارضین کلنگ زنی احداث خانه جوانان کهک را طی روزهای آتی شاهد خواهیم بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در پاسخ سوال یکی از حاضرین در جلسه  با طرح این مطلب که با بررسی جوانب مختلف این طرح، اعتبارات پیش بینی شده و در حال جذب آن هستیم افزود: در مورد نگهداری اماکن ورزشی ما مکلفیم بعد از ساخت و اتمام اماکن ورزشی آن را به شورای اسلامی و یا دهیاری واگذاری کنیم.

عابدی همچنین در مورد یکی از سوالات دیگر مطرح شده  در مورد افزایش فضای ورزشی این گونه خاطرنشان کرد: در گسترش و ایجاد سرانه ورزشی  اولویت با روستاهایی است که امکان دسترسی به آنها، روستاهای اطراف بیشتر باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز