استاندار قم خبر داد

برنامه ریزی استان برای میزبانی شایسته از زائرین اربعین در قم

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۸:۱۸
کد خبر: ۷۶۳۰۲۱
برنامه ریزی استان برای میزبانی شایسته از زائرین اربعین در قم
استاندار قم با اشاره به تدابیر صورت گرفته برای میزبانی از زائرین در ایام اربعین گفت: در تلاش برای ارائه ی خدمات مطلوب تر نسبت به سال گذشته در استان قم هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در نشست ستاد مرکزی اربعین استان قم که در سالن جلسات حرم مطهر حضرت معصومه (س) و با حضور آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر و حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به تشکیل ستاد اربعین حسینی در استان قم و کارگروه‌های زیر مجموعه این ستاد  اظهار داشت: در تلاش هستیم تا بستر مناسب برای ارائه ی خدمات با عزاداران حضرت اباعبدالله (ع) را فراهم نماییم.

استاندار قم استقرار موکب‌های ایرانی در عراق را مورد توجه قرار داد و افزود: بخشی توان از مدیران استان و نیروهای مردمی برای ایجاد زیرساخت های میزبانی از زائران در استان قم به کار گرفته خواهد شد تا بتوانیم به شیوه مطلوب از زائران ایرانی و خارجی میزبانی کنیم.

نماینده عالی دولت در استان افزود:‌ با توجه به تغییرات ساختاری سیاسی در پاکستان و برخی مباحث دیگر، در سال جاری شاهد حضور گسترده‌تر زائران خارجی در قم خواهیم بود.

استاندار قم همچنین از تلاش‌های سپاه قم در راستای استقبال از زائران خارجی قدردانی کرد و گفت: ‌با همکاری‌های سال گذشته آبرومندانه توانستیم از زائران خارجی میزبانی کنیم و امسال نیز با توجه به مباحث امنیتی، پیش‌بینی می‌شود که خدمت رسانی به شیوه مطلوب‌تری انجام شود.

وی با بیان اینکه دشمنان تاکنون نتوانسته اند در شهر مقدس قم به اهداف خود برسد، عنوان کرد: ما همچنان فعالیت‌های مورد نیاز را در حوزه‌های مختلف امنیتی و اطلاعاتی دنبال می‌کنیم تا مانع تحقق اهداف دشمن شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز