۲۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در قم کشف شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۸:۰۱:۳۷
کد خبر: ۷۶۴۱۹۳
۲۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در قم کشف شد
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم گفت: با تلاش ماموران، 22 هزار و 100 لیتر گازوئیل قاچاق در این استان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: در پی خبری مبنی بر این که یک دستگاه کامیون دارای باک غیر استاندارد اقدام به سوخت گیری متناوب از جایگاه های سوخت می کند، با اعلام موضوع به پلیس آگاهی استان موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و با تعقیب خودرو مذکور، محل نگهداری سوخت شناسایی و کامیون توقیف شد.

وی افزود: ماموران با همکاری عوامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، طی بازرسی صورت گرفته 22 هزار و 100 لیتر گازوئیل در قالب 2 مخزن کشف و سوخت به انبار شرکت نفت منتقل شد.

وی ادامه داد: در نهایت متهم به همراه پرونده تحویل مرجع قضایی استان شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی قم نیز از کشف بیش از 25 کیلوگرم تریاک در این استان خبر داد.

سرهنگ غلام عباس بلفکه گفت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مشخص شد یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد با پژو405 محموله مواد افیونی را از یک استان جنوبی و با عبور از حوزه استحفاظی قم به تهران منتقل کند که در ادامه با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: سپس طی هماهنگی های قضایی، ماموران به محل های مورد نظر اعزام شدند و با کنترل آمد و شد خودروهای عبوری سرانجام خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

بلفکه افزود: در نهایت طی بازرسی از پژو، 25 کیلو و 350 گرم تریاک در قالب چهار بسته کشف و متهم تحویل مرجع قضایی استان شد.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری یک سارق لوازم داخل خودرو خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات پلیس به 50 فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در قم موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با هوشیاری ماموران کلانتری 19 و شناسایی محل های سرقت، سرانجام سارق حرفه ای حین سرقت دستگیر شد.

جعفریان افزود: متهم که در تحقیقات، منکر هر گونه سرقتی بود با دیدن مدارک موجود به 50 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی استان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم در پایان با هشدار به مالکان وسائل نقلیه ای که به دلایلی مجبور هستند خودروی خود را در بیرون از منزل پارک کنند، گفت: اشیاء قیمتی، اسناد و مدارک خودرو و هویتی را هرگز در داخل خودرو و در معرض دید قرار ندهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز