آیت الله سعیدی:

اجرای طرح تحول نظام سلامت از اقدامات ارزشمند است/اورژانس عدالت اجتماعی را گسترش داد

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۷۶۴۶۰۴
اجرای طرح تحول نظام سلامت از اقدامات ارزشمند است/اورژانس عدالت اجتماعی را گسترش داد
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) بیان داشت: اجرای طرح تحول نظام سلامت توسط دکتر هاشمی، یکی از اقدامات و افتخارات ارزنده به شمار می رود که از تلاش های صورت گرفته قدردانی و سلام بنده را به ایشان برسانید.

 به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله سعیدی در دیدار با رئیس اورژانس کشور طی سخنانی به فعالیت ها و نقش دکتر قاضی زاده هاشمی در وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: ایشان از وزرای محبوب و مورد احترام در کشور هستند که با تمام توان در راستای خدمات رسانی به مردم تلاش می کنند.

وی بیان داشت: اجرای طرح تحول نظام سلامت توسط دکتر هاشمی، یکی از اقدامات و افتخارات ارزنده به شمار می رود که از تلاش های صورت گرفته قدردانی و سلام بنده را به ایشان برسانید.

امام جمعه قم فعالیت های اورژانس را مد نظر قرار داد و گفت: مردم ما با انقلاب، کشور را احیا کردند تا افراد خدوم به سر کار آمده و در راستای خدمات رسانی به آنها گام بردارند که یکی از این خدمات صورت گرفته توسط اورژانس در حال انجام است.

آیت الله سعیدی تاکید کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عدالت در خدمات رسانی گسترش یافت که نمونه آن فعالیت های اورژانس و بهداشت و درمان است که حتی در روستاهای کشور نیز این خدمات ارائه می شود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: شما حق حیات به مردم دارید که این حق بزرگی است و پاداش شما در قیامت است که باید همواره با اخلاص و صفا این کارها را دنبال کنید.

وی در ادامه به جایگاه شهر مقدس قم اشاره کرد و گفت: قم دارای جایگاه بسیار بالایی است و از سوی دیگر در موقعیت استراتژیکی هم قرار گرفته که فعالیت های اورژانس را گسترده تر کرده است و از این رو انتظار است تا خدمات در قم بیشتر شود.

آیت الله سعیدی تاکید کرد: باید بدانیم که ایمان شرط رکنی و اصلی اقتدار نظام است و باید با تمام توان دقت نظر داشته باشیم و در راستای گسترش خدمات بکوشیم.

 

نظر شما