معاون استاندار قم عنوان کرد

راه اندازی۸ نیروگاه برقی ۲ مگاواتی در قم

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۱۴:۴۸
کد خبر: ۷۶۴۷۸۰
راه اندازی۸ نیروگاه برقی ۲ مگاواتی در قم
غضنفری گفت: ۸ نیروگاه برقی با ظرفیت ۲ مگاوات در خط انتقال آب دز به قم راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهرداد غضنفری معاون استاندار قم در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد،گفت: از مدیران‌عامل شرکت‌های گاز و برق استان قم تشکر می‌کنم که نیروگاه‌های مورد نیاز استان قم ایجاد شدند.

غضنفری بیان کرد: در برخورد با واحدهای تولیدی که مشکلات اقتصادی داشته باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که واحدهای راکد به مدار تولید برگشته و آورده‌های مالی داشته باشند و نباید با برخورد‌های نامناسب تعداد واحدهای تولیدی راکد در استان قم را افزایش دهیم.

غضنفری با تأکید بر اینکه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای روزانه 12 کامیون برای تأمین‌ نیاز حمل‌ونقل سازمان جهاد کشاورزی استان قم تأمین کند،تصریح کرد: احداث پایانه حمل بار کامیون‌داران مسئله‌ای اساسی برای بهبود حمل‌ونقل در استان قم است و روز سه‌شنبه همین هفته باید زمین موردنیاز برای احداث این پایانه به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعطا شود.

وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده در زمینهٔ حمل‌ونقل کشور یادآورشد:در چند هفته گذشته قم از استان‌هایی بوده که در مسئله حمل‌ونقل موفق عمل کرد و مشکلات خاصی نداشت، سازمان جهاد کشاورزی نیز به‌صورت جهادی در تأمین مواد غذایی موردنیاز استان قم عملکرد بسیار خوبی داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم اضافه کرد: تأکید ما بر این بوده که نیروگاه 10 مگاواتی برق در استان قم تا پایان دهه فجر به بهره‌برداری برسد تا گام مهمی درزمینهٔ تأمین برق موردنیاز و عدم قطعی برق در این استان برداشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم اشاره کرد: مقرر شده در مسیر خط انتقال آب دز به قم در 8 نقطه احداث نیروگاه‌های برقی با ظرفیت 2 مگاوات داشته باشیم و باید هرچه سریع‌تر مزایده مربوط به واگذاری این نیروگاه‌ها انجام شود.

وی بیان کرد: در جلسه بعدی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم سرانجام تمام پرونده‌هایی که در کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید ارجاع داده شده است مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز