معاون استاندار قم:

نظارت بر کنترل قیمت ها به صورت مستمر پیگیری می شود

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۸:۴۶:۱۳
کد خبر: ۷۶۵۶۰۲
نظارت بر کنترل قیمت ها به صورت مستمر پیگیری می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم گفت: نظارت بر کنترل قیمت کالاها با همکاری دستگاه های مربوطه به صورت مستمر در استان پیگیری شده تا وضعیت بازار مدیریت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهرداد غضنفری در جلسه ستاد تنظیم بازار در سالن جلسه های امام جواد(ع) استانداری قم اظهار داشت: قیمت های مصوب کالاها اعلام شده است و متولیان امر و اتحادیه ها موظف به پیگیری این امر هستند و اگر کالایی بالاتر از قیمت مصوب در بازار به فروش برسد مصداق گرانفروشی دارد و با آن برخورد می شود.

وی افزود: وضعیت تامین کالاها و اقلام ضروری مردم از داخل و خارج استان تامین می شود و بر روند ورود و فروش کالاها نظارت صورت می گیرد تا احتکار و اختفا صورت نگیرد.

وی از توزیع مناسب لاستیک در قم خبر داد و گفت: روند پیگیری وضعیت لاستیک های مورد نیاز خودروهای عمومی با پیگیری دستگاه های مربوطه در استان به خوبی پیش می رود.

غضنفری گفت: قم در کنار استان تهران دارای بیشترین سهم را در توزیع لاستیک ها داشته است که این امر به خوبی اجرا شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که رسانه ها نباید در شرایط موجود کشور حساسیت ایجاد کنند گفت: در جلسه ها مسائلی از جمله ورود کالاها به استان قم از جمله روغن و نحوه توزیع آن مورد بحث و بررسی قرار می گیرد که باید صحت موضوع از مسئولان زیربط و دبیر کمیته های مربوطه مورد سوال قرار گیرد.

غضنفری ادامه داد: افراد غیر مسئول حق پاسخگویی به مسائل را ندارند، از این رو مسئولان مربوطه باید به صورت کارشناسانه مسائل را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و به سوال های خبرنگاران پاسخ دهد، چرا که بازتاب خبرهای منتشر شده مورد تحلیل افکار عمومی قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید به صورت درست مسائل را مطرح کرده و در جامعه التهاب ایجاد نکرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز