مدیر کل ورزش و جوانان استان قم:

گسترش ورزش همگانی موجب پویایی جامعه می شود

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۸:۵۰
کد خبر: ۷۶۶۰۲۸
گسترش ورزش همگانی موجب پویایی جامعه می شود
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: اگر به معنای واقعی کلمه بدنبال شادابی و پویایی جامعه هستیم همه روزها و هفته ها باید روز ورزش باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، همایش ورزش صبحگاهی در اولین روز از هفته تربیت بدنی در سالن دو هزارنفری شهید حیدریان قم  با حضور مسئولان عالی رتبه استان قم آغاز و با انجام حرکات ورزش باستانی در گود زروخانه شهید فهمیده  به اتمام رسید.

حسن عابدی در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و ضمن عرض تسلیت به مناسب ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران با وفایش فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفته و اظهار داشت: اگر به معنای واقعی کلمه بدنبال شادابی و پویایی جامعه هستیم همه روزها و هفته ها  باید روز ورزش باشد.

وی عنوان کرد: برای رشد و گسترش ورزش به خصوص ورزش همگانی در بین تمامی اقشار و آحاد مردم جامعه همه مسئولین و کلیه دستگاه های اجرایی وارد عمل شوند چون امکانات وزارت ورزش و جوانان به تنهای جوابگوی این امر نیست.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم ابراز کرد: در سال جاری مسابقات کارکنان دولت در رشته های مختلف و متنوعی برنامه ریزی شده است که از همین جا از تمامی مدیران دستگاه های اجرایی دعوت می کنیم تا در این رقابت ها حضور یابند.

عابدی خاطرنشان کرد: مشارکت و تعامل سایر دستگاه های دولتی امری است که موجب رشد و گسترش ورزش همگانی در سطح جامعه خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز