استاندار قم:

معتادان متجاهر از محل آمد و شد زائران جمع آوری شوند

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۹:۴۴
کد خبر: ۷۶۶۰۴۴
معتادان متجاهر از محل آمد و شد زائران جمع آوری شوند
استاندار قم گفت: در ایام اربعین نباید معتادان متجاهر در محل آمد و شد زائران حضور داشته باشند و باید توسط نهادهای ذیربط جمع آوری شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم در سالن جلسه های امام جواد(ع) استانداری افزود: باید از فضای معنوی ایام اربعین برای کمک به ترک اعتیاد معتادان و مقابله با این بلای خانمان سوز بهره مند شویم.

وی با بیان این که باید اعتبارات لازم برای ارائه آموزش و فرهنگ سازی در این زمینه فراهم شود، خاطرنشان کرد: بررسی بازخوردها و نقاط ضعف و قوت آموزش های ارائه شده به قشرهای مختلف مردم بسیار ضروری است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قم نیز در این جلسه از ارائه 92 هزار نفر ساعت آموزش در حوزه اعتیاد و مواد مخدر برای معلمان آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: ارزیابی آموزش ها و میزان اثرگذاری آنها انجام خواهد شد.

ابوالفضل شریفی همچنین با بیان این که در طرح پایش بیماری ایدز در کمپ ها و مراکز تجمع معتادان، خوشبختانه مورد جدیدی مشاهده نشده است، ابراز امیدواری کرد که با همکاری معتادان زندانی، بتوانیم مقدار مصرف قرص متادون در آنها را به حداقل برسانیم.

سرهنگ صیاد درویشی جانشین فرمانده انتظامی قم نیز در این جلسه با بیان این که از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از سه هزار و 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است، تصریح کرد: در یک ماه گذشته دستگیری عوامل مواد مخدر در قم حدود 40 درصد رشد داشته که نشان دهنده عزم و اراده جدی پلیس و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی در این مسیر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز