۳۵ پایگاه ورزش صبحگاهی درقم فعال است

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۸:۳۳:۲۲
کد خبر: ۷۶۶۵۸۶
۳۵ پایگاه ورزش صبحگاهی درقم فعال است
مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: 35 پایگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در این استان ایجاد شده است و به دنبال توسعه ورزش همگانی هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن عابدی، با اشاره به هفته تربیت بدنی و ورزش افزود: ورزش، تندرستی و شادابی همیشه مورد تاکید دین اسلام، پیامبر اعظم اسلام(ص) و بزرگان دین بوده است.

وی از ورزش به عنوان عاملی برای شادابی و نشاط اجتماعی برای همه نسل های جامعه نام برد و بر گسترش و تبیین ورزش همگانی در میان همه قشرهای جامعه تاکید کرد.

وی درادامه با اشاره به با شعار امسال هفته تربیت بدنی با عنوان 40 سال ورزش، 40 سال افتخار در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، به تبیین افتخارات ورزشکاران قمی پرداخت و گفت: در دوره اخیر بازی ‌های آسیایی شش نماینده از استان داشتیم که این ورزشکاران توانستند 3 مدال برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

عابدی افزود: حضور ورزشکاران زن ایرانی با حجاب اسلامی در رویدادهای بین المللی، نشان از اقتدار و غرور ملی کشورمان دارد و نیز خودداری ورزشکاران جمهوری اسلامی از بازی در برابر نمایندگان رژیم اشغالگر قدس نشانه ای دیگر از این اقتدار است.

وی ادامه داد: بانوان ورزشکار ایرانی با رعایت حجاب اسلامی الگویی برای بانوان جامعه هستند که توانسته اند در کنار حفظ خانواده و تربیت فرزندان شایسته با پرداختن به ورزش از نظر روحی و جسمی به نشاط و آرامش برسند و خانواده ای بانشاط را تربیت کنند.

عابدی گفت: به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و نواخته شدن سرود ملی کشورمان در فراسوی مرزها غرور، افتخار و اقتدار ملی را برای همه به ارمغان می ‌آورد.

نظر شما