امام‌جمعه قم:

فردگرایی سازمانی زمینه غفلت از اجرای قانون است

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۳:۵۲:۳۲
کد خبر: ۷۶۷۳۳۷
فردگرایی سازمانی زمینه غفلت از اجرای قانون است
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها از فردگرایی و برند گرایی صرف در برخی از دستگاه‌های خدماتی و اجرایی انتقاد کرد و گفت: گاهی اوقات تابلو و آرم شخصی باعث خود مشغولی و غفلت از اجرای قانون می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار جمعی از مدیران و مسئولان بیمه سلامت که در سالن محراب  انجام شد، بابیان این‌که ضرورت قانون مصوب نشان از ادغام بیمه‌ها برای جامعیت خدمات است که نباید از آن غافل شد، اظهار داشت: اجرای قانون  برای همه دستگاه‌ها یک فرض و ضرورت است، گاهی اوقات تابلو و آرم شخصی باعث خود مشغولی و غفلت از اجرای قانون می‌شود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها از فردگرایی و برند گرایی صرف در برخی از دستگاه‌های خدماتی و اجرایی انتقاد کرد و گفت: اگر خود گذشتگی اتفاق بیفتد و خدمات ویژه و خاص به عموم ملت ارائه شود مسلماً به حدود شریعت اسلام نزدیک‌تر خواهد بود.

امام‌جمعه قم بابیان این‌که اگر از سلایق شخص عبور کرده و به افق‌های اعلا بیندیشیم کارهای خارق‌العاده‌ای شکل خواهد گرفت، ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران نمونه‌ای از عبور از حدود فردی و حرکت دسته‌جمعی مؤمنان است.

آیت‌الله سعیدی با تأکید بر این‌که نگاه‌های جزئی و جزیره‌ای باید در امور مدیریتی حذف شود، گفت: دین مبین اسلام کنش‌های ایمانی را مبتنی بر محور جماعت تعریف کرده است، بنابراین احکام متابعت مأموم در نماز جماعت نشان از اهمیت و جایگاه رفتارهای جمعی است.

وی ادامه داد: با توکل و توسل به ساحت ائمه معصوم علیه‌السلام باید برای 50 سال آینده این نظام و انقلاب با نگاه بر رهنمودهای رهبری  معظم انقلاب برنامه‌ریزی‌های مهمی انجام داد.

گفتنی است محمدرضا فخاریان قمی،مدیرکل بیمه سلامت استان نیز در ابتدای این دیدار به تشریح برخی از برنامه‌های بیمه سلامت پرداخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز