با حضور استاندار قم؛

دبستان شریف در پردیسان قم افتتاح شد

۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۵۰:۲۹
کد خبر: ۷۶۹۳۸۲
دبستان شریف در پردیسان قم افتتاح شد
مدرسه خیرساز پسرانه شریف در منطقه پردیسان قم با حضور استاندار قم افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دبستان پسرانه ۱۲کلاسه شریف در منطقه پردیسان قم روز جمعه به طور رسمی با حضور صادقی ،استاندار قم به بهره‌برداری رسید.

استاندار در مراسم افتتاح رسمی این مدرسه با قدردانی از همت خیرین، مدرسه سازی را کاری بسیار بزرگ و ستودنی خواند و افزود: خیرین محبوب درگاه خداوند هستند که امکانات خدادادی شان را در راه رشد و تعالی انسان ها استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به کمبود شدید فضای آموزشی در استان گفت: اگر تلاش‌های خیرین مدرسه ساز قم که جزو فعالترین خیرین کشور هستند نبود، امروز فاصله بیشتری با استانداردهای سرانه آموزشی داشتیم.

فیض ،مدیر ناحیه چهار آموزش و پرورش با بیان اینکه منطقه پردیسان بیشترین نیاز را به فضای آموزشی جدید دارد، گفت: پردیسان برای رسیدن به استاندارد آموزشی به ۶۰مدرسه جدید نیاز دارد.

اعلایی، مدیرعامل انجمن خیرین مدرسه ساز با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز تا کنون 40درصد فضای آموزشی استان را ساخته‌اند، گفت: در حال حاضر ۲۱طرح آموزشی به همت خیرین در استان در حال ساخت است که ۷طرح آن در منطقه پردیسان واقع شده است.

 دبستان شریف را آقایان علی اکبر خدیوفر و محمد نوارچی از خیرین مدرسه ساز قم، در زمینی به وسعت ۳۰۰۰متر در ۳طبقه با زیربنای ۲۰۰۰متر و در مدت کمتر از یکسال ساختند.

با بهره‌برداری از این مدرسه که در خیابان شهید ایمانی محله ششم پردیسان واقع شده است، بخشی از کمبود فضای آموزشی این منطقه رفع شده است.

در حال حاضر حدود ۸۵۰دانش آموز پسر در دو نوبت صبح و عصر در این دبستان تحصیل می‌کنند.

ناحیه ۴ آموزش و پرورش حدود ۶۴هزار دانش آموز دارد که ۲۴هزار نفر آن در منطقه پردیسان ساکن هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز