بخش خصوصی در تکمیل طرحهای ورزشی قم حمایت می شود

۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۵۴:۲۵
کد خبر: ۷۶۹۳۸۸
بخش خصوصی در تکمیل طرحهای ورزشی قم حمایت می شود
مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: از ورود بخش خصوصی برای مشارکت در تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی استان حمایت و استقبال می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن عابدی در آیین بهره برداری، افتتاح و تجهیز هشت طرح ورزشی در مجموعه ورزشی شهدای روستای طایقان قم، افزود: حمیات از ورود بخش خصوصی در تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی، توفیق های زیادی برای توسعه زیرساخت های ورزشی همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به وجود چهار هزار طرح نیمه تمام ورزشی در کشور گفت: دولت در تلاش برای تکمیل و بهره برداری از این طرح هاست که در این راستا نقش بخش خصوصی می تواند تعیین کننده باشد.

وی ادامه داد: مجموعه سوارکاری صالحین که کلنگ احداث آن امروز با حضور استاندار قم به زمین زده شد از جمله مجموعه های ورزشی است که توسط بخش خصوصی احداث شده و به بهره برداری می رسد.

عابدی بیان کرد: این مجموعه سوارکاری ظرفیت 48 راس اسب را دارد و در نزدیک روستای طایقان با مساحت 2 هکتار و اعتبار 110 میلیارد ریال، دارای رستوران، کافی شاپ، پیست دوچرخه سواری کوهستان و استخر روباز است که تا پایان سال 97 به بهره برداری می رسد.

وی با بیان این که سرانه فضای ورزشی در بخش سلفچگان بیش از 3 متر مربع است گفت: این بخش با چهار سالن سرپوشیده، پنج زمین ورزشی و 14 خانه ورزش روستایی دارای سرانه ورزشی بسیار مناسبی است که با برنامه ریزی انجام شده تعداد خانه های ورزش این بخش تا پایان امسال به 25 مورد افزایش می یابد.

عابدی ادامه داد: در 2 سال گذشته، 60 خانه ورزش روستایی در استان قم تجهیز و افتتاح شده که با همکاری شوراها و دهیاران، این آمادگی وجود دارد تا برای روستاهای فاقد سالن و امکانات ورزشی، زیرساخت های مناسبی ایجاد شود.

وی نگهداری اماکن ورزشی را تنها مشکل روستاها دانست و گفت: طرح های ورزشی روستایی با اعتبارات دولتی و بیت المال احداث و تجهیز شده است، به همین دلیل باید نهایت دقت در حفظ و نگهداری و استفاد بهینه از این سالن ها صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز