مدیر پشتیبانی و خدمات مسجد مقدس جمکران خبر داد

اسکان بیش از ۶ هزار زائر اربعین حسینی در مسجد مقدس جمکران

۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۵۷:۲۱
کد خبر: ۷۶۹۳۹۴
مدیر پشتیبانی و خدمات مسجد مقدس جمکران از اسکان بیش از 6 هزار زائر اربعین حسینی در مسجد مقدس جمکران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، اسماعیل بخشعلی در جلسه کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین ویژه اربعین که در سالن جلسات فرمانداری قم برگزار شد، پیش‌بینی ارائه خدمات اسکان به زائرین اربعین در مسجد مقدس جمکران را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: تاکنون بیش از 6 هزار زائر اربعین در شبستان‌های مسجد مقدس جمکران اسکان پیدا کرده‌اند و خادمین این مکان مقدس تلاش داشته‌اند خدمات مطلوبی را به زائرین اربعین خصوصا زائرین خارجی ارائه کنند.

وی با اشاره به حضور روزانه بالغ ‌بر 8 هزار زائر اربعین در مسجد مقدس جمکران گفت: این زائرین تنها برای استفاده از فضای معنوی جمکران وارد این مکان مقدس شده‌اند و از خدمات اسکان ما استفاده نکرده‌اند.

مدیر پشتیبانی و خدمات مسجد مقدس جمکران از طبخ و توزیع بیش از 13 هزار وعده غذایی بین زائران اربعین خبر داد و افزود: مشکلاتی در آماده کردن وعده غذایی شام برای زائران اربعین حسینی وجود داشته که در این زمینه نیازمند تعامل و همراهی مسوولان استان هستیم.

وی با تقدیر از مشارکت و همراهی شهرداری قم در آماده‌سازی و فراهم کردن زیرساخت‌های پذیرایی اربعین بیان کرد: خدمات ویژه‌ای از سوی شهرداری در محدوده مسجد مقدس جمکران در آستانه اربعین فراهم شده است.

 

نظر شما